Svara på PM i Tapatalk

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

 Moderatorer: Alien, atoms

Svara på PM i Tapatalk

Inläggav Lilla Gumman » 2012-08-01 15:24:40

Hej!

När jag har läst ett PM i Tapatalk väljer jag "svara utan citat". När jag har skrivit PM:et, står det ibland "det här meddelandet kunde inte hittas" och "kontakta administratören om problemet kvarstår". Ibland funkar det att skicka PM med Tapatalk, ibland inte.

Så därför slänger jag ut en fråga till någon lämplig admin, varför fungerar det inte? Någon annan tekniknörd får givetvis också svara.

Hälsningar

Lilla Gumman
Lilla Gumman
 
Inlägg: 5451
Anslöt: 2007-08-01
Ort: Ludvika

Sv: Re: Svara på PM i Tapatalk

Inläggav marxisten » 2012-08-01 16:07:03

Lilla Gumman skrev:Hej!

När jag har läst ett PM i Tapatalk väljer jag "svara utan citat". När jag har skrivit PM:et, står det ibland "det här meddelandet kunde inte hittas" och "kontakta administratören om problemet kvarstår". Ibland funkar det att skicka PM med Tapatalk, ibland inte.

Så därför slänger jag ut en fråga till någon lämplig admin, varför fungerar det inte? Någon annan tekniknörd får givetvis också svara.

Hälsningar

Lilla Gumman


Gissar det sker de gångerna du postar när forumet får de här konstiga meddelandet om att för många kopplar upp sig och ej går att ansluta till. Tror inte vår forumtekniker funnit orsaken till varför detta sker.
marxisten
 
Inlägg: 5023
Anslöt: 2010-01-12
Ort: Socialt distanserad

Sv: Svara på PM i Tapatalk

Inläggav Lilla Gumman » 2012-08-02 0:50:40

Visst kan jag spara ett PM och skicka det senare? Tapatalk brukar göra det automatiskt, om meddelandet inte gick att skicka. Men kan jag spara fler än ett? Och var hittar jag dem i så fall?
Lilla Gumman
 
Inlägg: 5451
Anslöt: 2007-08-01
Ort: Ludvika

Re: Svara på PM i Tapatalk

Inläggav Zirre » 2012-08-02 10:25:21

Ibland när jag skickar ett mddelande ellerpm står det att det inte går men när jag sen uppdaterar så har det gått igenom iaf, märkligt.
Zirre
 
Inlägg: 9275
Anslöt: 2009-12-08
Ort: Sthlms län, Uppland

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter



Logga in