Smokescreen inaktiverad
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
9 inlägg
• Sida 1 av 1
Skönt att slippa de där massiva textstyckena.
Det sticker jag inte under stolen med att jag tycker.
Fast när det gäller personen bakom hoppas jag han har det bra och tar det lugnt.
Det sticker jag inte under stolen med att jag tycker.
Fast när det gäller personen bakom hoppas jag han har det bra och tar det lugnt.
- KrigarSjäl
- Anslöt: 2006-08-10
Meppe skrev:Jag såg att Smokescreen fått en tillsägelse som också meddelas i PM. Jag kan informera Titti om att PM man får när man är inaktiverad försvinner. När jag bett om min inaktivering fick jag e-mail om ett PM (som jag gissar att är från Titti). När jag kom tillbaka var PM:et borta.
Admin
Jag vet det eftersom man inte kan logga in som inaktiv. I verkligheten fick han den direkt i mail men jag skrev "i PM" eftersom jag brukar göra så.
För att inte förvirra någon har jag ändrat ändrat skrivningen i modrutan.
Titti skrev:Meppe skrev:När jag bett om min inaktivering fick jag e-mail om ett PM (som jag gissar att är från Titti). När jag kom tillbaka var PM:et borta.
Admin
Jag vet det eftersom man inte kan logga in som inaktiv. I verkligheten fick han den direkt i mail men jag skrev "i PM" eftersom jag brukar göra så.
Det var inget svar på det som Meppe skrev (fetmarkerat).
Miche skrev:Titti skrev:Meppe skrev:När jag bett om min inaktivering fick jag e-mail om ett PM (som jag gissar att är från Titti). När jag kom tillbaka var PM:et borta.
Admin
Det var inget svar på det som Meppe skrev (fetmarkerat).
Admin
Det kan vara så att jag tog bort det från min mapp över skickade pm. Det kan också vara så att det försvinner av sig självt då man är inaktiverad. Den frågan överlämnar jag med varm hand åt någon av forumteknikerna att svara på.
Jag har nyss sett att av de PM jag skickade igår till en av de inaktiverade medlemmarna försvann både från mina utgående PM och från mina skickade dito. Varför vet jag inte men jag skickade om det som mail istället för att det säkert skulle nå fram.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter