Tisdag 15 januari Diskussionsgruppen Sthlm

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Tisdag 15 januari Diskussionsgruppen Sthlm

Inläggav mikael » 2013-01-17 5:13:05

AS messenger skrev:
Danne skrev:Tyvärr är det så, att vill man veta hur det är får man ta sig dit och kolla själv. Du är välkommen nästa gång om du vill. :-)Happy

Okej.
Jag får väl ta mod till mig någon gång – och försöka med detta.

Kom inte för då får du inget veta!

atoms

Ett påpekande.

Det här är en onödig kommentar som dessutom är svårtolkad och ohövlig.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
mikael
 
Inlägg: 1591
Anslöt: 2009-06-21
Ort: Stockholm

Tisdag 15 januari Diskussionsgruppen Sthlm

Inläggav AS messenger » 2013-01-17 23:54:10

mikael skrev:
AS messenger skrev:
Danne skrev:Tyvärr är det så, att vill man veta hur det är får man ta sig dit och kolla själv. Du är välkommen nästa gång om du vill. :-)Happy

Okej.
Jag får väl ta mod till mig någon gång – och försöka med detta.

Kom inte för då får du inget veta!

Hur menar du, mikael? Jag förstår inte din tankegång riktigt. Är det inte bättre att jag provar på så att just får veta, och därigenom bli en erfarenhet rikare i livet? (I inlägget innan tackade du också för en givande diskussion.)
AS messenger
 
Inlägg: 83
Anslöt: 2012-06-15

Tisdag 15 januari Diskussionsgruppen Sthlm

Inläggav AS messenger » 2013-01-18 0:51:39

Miche skrev:
AS messenger skrev:
Danne skrev:Tyvärr är det så, att vill man veta hur det är får man ta sig dit och kolla själv. Du är välkommen nästa gång om du vill. :-)Happy

Okej.
Jag får väl ta mod till mig någon gång – och försöka med detta.

Det tycker jag definitivt, det är alltid trevlig stämning med bra input från flera olika håll och ingen ser ner på någon, ingen behöver därmed skämmas.

Ofta kommer det nya personer, ofta har även de något att tillföra diskussionen och de flesta av dessa brukar dyka upp flera gånger vilket tyder på att de fått mersmak. Presentation förekommer ytterst sällan (vilket gör att man sällan lär sig namn vilket kan kännas lite tråkigt men samtidigt förlösande i och med att det går alldeles utmärkt att vara anonym).

Igenkännande skratt är en trevlig bonus som inte alltför sällan spontant uppträder.

Tack för detta inbjudande och positiva inlägg, Miche!
AS messenger
 
Inlägg: 83
Anslöt: 2012-06-15

Återgå till Träffar



Logga in