Raggningstekniker AS - NT

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

 Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav Sabina » 2008-04-22 20:36:50

MsTibbs skrev:
Sabina skrev:
MsTibbs skrev:
Du kan gå alpha-gångstil om du är tjej, de gånger du tex sitter i styrelserum, försöker få rätt på jobbet och liknande. I uniform är dte snyggast att gå så. Eller om du är en mörkerflicka i tunga kängor. Gör det inte om du går i högklackat på stan, då ser det bara konstigt ut :)


Men det kanske är meningsfullt? Man kanske blir värvad till VD med en gång. Blir upptäckt på gatan av en VD-talang-scout...

MsTibbs skrev:Mn får stora pupiller av de mesta knark. Inte för att dte är bra att knarka, men ur pupillhänseende funkar det. Vissa av oss käkar ju CNS, å det funker i viss mån det med...


Man kan få stora pupiller av CSN också, tror jag. Om man har stora studielån att betala av på.

Eventuellt kan man börja hyperventilera också. :) Män kan nog tycka att det är rätt sexigt om en kvinna börjar andas häftigt.

Helst samtidigt som hon smattrar runt i alpha-gång-stil på höga klackar på stan. Rena mansmagneten. :lol:

Fast det kanske kan misstolkas som PMS också, förstås... :roll:


HAHAHA xD Jo jag får större pupiller av Concertan... Bättre då ha tunga kängor (så man kan alpha-gå) tillsammans med exempelvis denna outfit som man inte behöver kompromissa med personligheten, det bör få några att tappa andan iaf, om man dessutom har välsminkade ögon och blodröda läppar och... åtminstone funkar dte på flator... *dreggel*:

Bild


Pippi(g) Långstrump i fest-stass? :)
Senast redigerad av Sabina 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
Sabina
 
Inlägg: 390
Anslöt: 2008-03-23
Ort: Göteborg

Inläggav weasley » 2008-04-22 21:05:10

EY!!

Nu tycker jag det är knapert med svar på mina seriöst ställda frågor!
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
weasley
 
Inlägg: 9949
Anslöt: 2007-04-18
Ort: eth0

Inläggav MsTibbs » 2008-04-22 21:20:55

weasley skrev:Sådär!
Vi funderade lite på om det finns något speciellt "AS-sätt" att ragga. Kan alla skriva några rader om hur de använder sej av raggning och gärna svara på nedanstående av mina funderingar:

Vilka tekniker skulle du egentligen helst använda "naturligt"?
Vilka tekniker har du fått -lära- dej att använda?
Hur framgångsrik är respektive teknik?
Vilka nappar på respektive teknik?


Jag kör delvis den där djup-blickkontaktgrejen i samband med ett såntdär snett "kom hit då"-leende. Jag tror jag har mer sån där beteende än jag vet om, efter vad folk säger och för lite andra gånger. Tex drömmer jag fortfarande om den där rödhåriga flickan på priden som jag aldrig begrep var intresserad, före min bögpolare skällde ut mig efter noter, efteråt då jag fortsatte snacka om den tjejjen i evigheter... :o

Att "råka nudda" folk gör jag också ibland, mest för att se hur personen reagerar på det; om de verkar gilla det eller om de drar sig undan. Sen kan jag ju ställa mycket frågor och folk brukar förstå efter ett tag. När folk på två man hand diskuterar om de tror de skulle bli bra föräldrar, hur de ser på barnuppfostran, vad de tycker är romantiskt, va de tycker om osv kan det vara ett tecken. Jag har väldigt svårt att säga rent bokstavligt att jag är på, men jag kan ju ge komplimanger. Säger jag till en kille att han är söt, så är det menat som en komplimang.

Jag har svårt att säga vad jag "lärt" mig och vad inte. mycket är ju iakttagande i kombination med kroppsspråksböcker. Vad so funkar beror på vad jag är ute efter. Vissa beteenden ger i princip alltid napp, om jag valt en person som jag tror kommer nappa i syfte sex. Att skaffa ett långt hållbart förhållande är jag däremot sämre på, delvis för att jag inte orkar engagera mig i folk hur länge som helst....
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
MsTibbs
 
Inlägg: 22872
Anslöt: 2007-07-30
Ort: 127.0.0.1 Spindelnätet Karlstad i Värmland

Inläggav lindrin » 2008-04-22 21:55:49

Jag är nog en sån där "jobbig" typ som vill bli förförd mentalt innan vi går på det fysiska...

Få mig att skratta, diskutera, berätta, utmana mig, och använd din hjärna innan "herrn där nere" kliver in i leken (behöver nog ingen närmare presentation?)
Senast redigerad av lindrin 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
lindrin
 
Inlägg: 383
Anslöt: 2008-04-04

Inläggav KrigarSjäl » 2008-04-22 22:00:44

lindrin skrev:Jag är nog en sån där "jobbig" typ som vill bli förförd mentalt innan vi går på det fysiska...

Få mig att skratta, diskutera, berätta, utmana mig, och använd din hjärna innan "herrn där nere" kliver in i leken (behöver nog ingen närmare presentation?)

Det är så jag brukar gå till väga...
Så vill alla tjejer bli bemötta. Regel nummer ett: behandla aldrig tjejen som ett köttstycke. Regel nummer två: ha en bra approach.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
KrigarSjäl
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 33157
Anslöt: 2006-08-10

Inläggav Mystiqa » 2008-04-22 22:01:49

Använd det icke verbala kroppspråket för att få den du vill ha. Ha en öppen attityd, ett sant leende, lyssna. Menande ögonkontakt. Så funkar det, kanske. Iallafall brukar jag använda mig av det.
Senast redigerad av Mystiqa 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
Mystiqa
Inaktiv
 
Inlägg: 616
Anslöt: 2006-04-22

Inläggav Micke » 2008-04-22 22:43:20

Raggningstekniker?
Njaaa jag har ju levt i celibat i 10 år nu så det är väl inte min starka sida precis. :)

Jag frågade en tjej en gång i tonåren om hon ville följa med mig in i skogen. Men det funkade inte (Ja jag var riktigt full vid tillfället). :-)078 Det kanske inte är det första man ska säga
till en tjej man aldrig ens pratat med tidigare?


Telepati har jag försökt med några gånger men det har inte gett något resultat. Så det är inget jag rekommenderar. ;)

Jag har bara haft ett förhållande och då var det kompisar som arrangerade det hela.
Dom sa att X var intresserad utav mig och undrade om jag var
intresserad utav henne. Med tanke på att hon var den sexigaste brud jag
sett och att jag aldrig haft någon innan så svarade jag förstås Ja.
Dom sa väl något liknande till henne antar jag, kanske tillsammans med att jag hade pengar, körkort och fin bil plus att jag var generös kan jag tänka mig. Varför skulle hon annars ha nappat? Hon hade det tufft ekonomiskt vid tillfället...
Hursomhelst så ordnades det en speciell liten fest så att vi kunde träffas
och då var vi tydligen ihop. :-)222 Det blev ett mycket komplicerat förhållande
men det är en annan historia...
Men det är iaf lättast om någon annan medlar och tar initiativ och/eller att man bara behöver svara Ja eller Nej. :)


Jag har alltså aldrig själv lyckats att ragga upp någon (iofs inte försökt särskilt mycket),
däremot så har jag blivit uppraggad vid ett par tillfällen. Båda gångerna var lite magiska faktiskt.

Vid det ena tillfället så var jag lite lätt berusad och på väg till en
fest med dartklubben som jag då var trogen. :-)050 Jag var på bra humör och det märktes kanske, för en kvinna ropade mig till sig. Jag minns inte exakt vad som sades, bara att hon ville jag skulle följa med henne till ett dansställe.
Hon ställde sig mycket nära mig, och jag förstod snart varför. Hon hade nämligen en oerhört stark aura vilken snabbt fick mig att må jättebra.
Jag hade ju hört talas om det här med att bli charmad, men på det här viset det trodde jag bara existerade i sagorna.
Det var naturligtvis frestande att följa med henne och få känna sig
fortsatt hög, men jag tog mig kraft och avvek från rutten vi hade börjat
ta. Detta för att jag då hade ett förhållande, plus att jag var ju på väg
till dartfesten, plus att hon hade ytterligare två killar med sig som inte
verkade särskilt förtjusta över att jag joinade dom. Så det var ett lätt
val trots allt.


Vid det andra tillfället så var det återigen en självsäker snygg kvinna men med en mer normal aura får man anta. Och hon var inte helt nykter.
Detta var på en festival som vi (jag och två till) hade kört in till.
Jag kände mig i väldigt god harmoni den här kvällen minns jag och det
märktes tydligen.
Jag blev uppraggad och vi både dansade och kysstes. :-)128 :-)099 Ja det var pang på och trots att det var utomhus och fortfarande ljust och trots att jag var
nykter så kände jag mig inte ett dugg obekväm. Vi var ju här för att ha
kul typ och jag var ju i en osedvanligt god harmoni. Varför hon raggade
upp just mig kunde man undra. Enligt henne så utstrålade jag tydligen
någonting den här kvällen som hon attraherades utav. Hon frågade mina
kompisar nämligen om inte dom såg att det var något visst med mig(ungefär). Så det ligger väl någonting i det där med att det märks om man är i god harmoni med sig själv. Fast är man så passiv som jag var vid tillfällena så krävs det nog lite flax också om det skall hända nåt...

Den här kvällen borde man ha avslutat när den var på topp. För det blev
lite av ett antiklimax sedan då hon som var äldre än mig och världsvan
kanske inte förväntade sig att jag var arbetslös och bodde i lägenhet i
ett inte särskilt attraktivt område bl a. Det verkade ha betydelse för
henne sådant nämligen. Och det kan jag väl förstå att det kan ha om man är extrovert. Är man introvert kanske man tycker det är viktigast att samla skatter på insidan? Det tycker i vart fall jag så till den grad att jag inte bryr mig om statusprylar.


Men jag kan alltså inte det här med att ragga. Eller kroppsspråk. Men jag
är ju inte så intresserad utav det heller iofs. Inte heller är jag bra på
att charma folk bara för att jag råkade lyckas med det vid ett enda
tillfälle.
Senast redigerad av Micke 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
Micke
 
Inlägg: 3416
Anslöt: 2005-10-12

Inläggav lindrin » 2008-04-22 23:11:14

I så fall KrigarSjäl har du fattat hur man ska gå till väga... :wink:
Senast redigerad av lindrin 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
lindrin
 
Inlägg: 383
Anslöt: 2008-04-04

Inläggav nallen » 2008-04-22 23:29:25

Att fråga rakt ut är föga accepterat, men egentligen det enda som faller sig naturligt för mig. Oavsett syftet med raggningen. Funkar i princip inte alls.
Jag har försökt mig på småpratsmetoden, men har aldrig lyckats få den från punkt A till sängen (eller motsvarande).
Man får ju aldrig något klart godkännande från "offret" och då kan i.a.f jag gå på i lingonskogen.
Senast redigerad av nallen 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
nallen
 
Inlägg: 19465
Anslöt: 2006-08-27
Ort: Vid Skogen

Inläggav Pemer » 2008-04-22 23:38:36

lindrin skrev:I så fall KrigarSjäl har du fattat hur man ska gå till väga... :wink:

Och såpass mycket hade förstås även jag greppat långt före Mitas kurs.

En intressant sak hon sade var, att all kroppskontakt förmedlar exakt den intention du har med den - är det bara sex för kvällen du är ute efter kommer en beröring att förmedla det, är du seriöst ute efter något äkta kommer beröringen att förmedla det.

Jag hoppas det stämmer... det skulle vara en stor fördel om man kunde lita på något sådant...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
Pemer
 
Inlägg: 13588
Anslöt: 2007-02-08
Ort: Grödinge

Inläggav Sabina » 2008-04-22 23:45:02

Pemer skrev:
lindrin skrev:I så fall KrigarSjäl har du fattat hur man ska gå till väga... :wink:

Och såpass mycket hade förstås även jag greppat långt före Mitas kurs.

En intressant sak hon sade var, att all kroppskontakt förmedlar exakt den intention du har med den - är det bara sex för kvällen du är ute efter kommer en beröring att förmedla det, är du seriöst ute efter något äkta kommer beröringen att förmedla det.

Jag hoppas det stämmer... det skulle vara en stor fördel om man kunde lita på något sådant...


(Be)rörde hon dig? :)
Senast redigerad av Sabina 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
Sabina
 
Inlägg: 390
Anslöt: 2008-03-23
Ort: Göteborg

Inläggav Pemer » 2008-04-23 0:11:38

Det kunde man se henne göra på TV... röra vid mig, alltså... jag rörde vid henne också, och fortsatte teorilektionerna en smula när vi satt ner på Karlsson & Co också, det var då vi pratade som mest om den biten.

Jag misstänker ju annars att det där med att ha förvrängda signaler som inte stämmer, och förstör kontakten med omvärlden, löper stor risk att vara ett problem på den här punkten också. Det har ju stått klart under årens lopp att det är sådana problem med i bilden på många andra punkter, så varför skulle detta egentligen vara ett undantag... :roll:
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
Pemer
 
Inlägg: 13588
Anslöt: 2007-02-08
Ort: Grödinge

Inläggav Sabina » 2008-04-23 0:26:38

Pemer skrev:Det kunde man se henne göra på TV... röra vid mig, alltså... jag rörde vid henne också, och fortsatte teorilektionerna en smula när vi satt ner på Karlsson & Co också, det var då vi pratade som mest om den biten.

Jag misstänker ju annars att det där med att ha förvrängda signaler som inte stämmer, och förstör kontakten med omvärlden, löper stor risk att vara ett problem på den här punkten också. Det har ju stått klart under årens lopp att det är sådana problem med i bilden på många andra punkter, så varför skulle detta egentligen vara ett undantag... :roll:


Förlåt om jag är tjatig. Men om Mita nu menar att all kroppskontakt förmedlar en exakt intention - hur KÄNDES då hennes teorier i praktiken?

Du tror inte hon kan ha Mitas Syndrom eller nåt? Hon verkar i alla fall inte vara helt normal.

Det kan ju liksom hända att något som först bara var tänkt för en kväll leder vidare till kärlek. Och det kan hända att det som var tänkt att vara stor kärlek bara visar sig hålla för en kväll.

Och ibland kan det som var tänkt att bli en kväll bara vara i fem minuter.

Kanske borde finnas speciella Asperger-barer där folk har ett aspergianskt tålamod med att det sociala signalsystemet löper lite amok, emellanåt. Så att det blir lite mer tillåtet att slappna av och få göra bort sig lite.

För övrigt är normala inte riktigt kloka...
Senast redigerad av Sabina 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
Sabina
 
Inlägg: 390
Anslöt: 2008-03-23
Ort: Göteborg

Inläggav Pemer » 2008-04-23 0:56:58

Sabina skrev:För övrigt är normala inte riktigt kloka...

Amen to that!

Återkommer till dina frågor i morgon... *gäääsp, nu ska Anders sova*
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
Pemer
 
Inlägg: 13588
Anslöt: 2007-02-08
Ort: Grödinge

Inläggav MsTibbs » 2008-04-23 1:10:30

Micke skrev:Jag frågade en tjej en gång i tonåren om hon ville följa med mig in i skogen. Men det funkade inte (Ja jag var riktigt full vid tillfället). :-)078 Det kanske inte är det första man ska säga till en tjej man aldrig ens pratat med tidigare?


Nej, det är det inte. "Hej söt knulla?" som folk spammar på msn och lunar är det mest avtändande som finns. En tjej vill vara speciell, inte ett köttstycke i mängden. Titta i ögonen, inte på brösten, kortfattat.

Hade däremot min pojk-/flickvänn sagt så hade det varit en annan femma... :oops:
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
MsTibbs
 
Inlägg: 22872
Anslöt: 2007-07-30
Ort: 127.0.0.1 Spindelnätet Karlstad i Värmland

Inläggav rdos » 2008-04-23 8:00:34

Tja, förutom Mickes inlägg så är det inget nytt. Det är inte speciellt intressant när folk berättar hur det fungerar i NT-världen. Det vet jag ju redan.

Jag tror nog inte heller på Mitas påstående att en Aspies avsikt med beröring per automatik kan tolkas på rätt sätt av en NT. Verkar nästan osannolikt när så mycket annat inom området feltolkas. "Var naturlig" och "avslappnad", som man så ofta fick höra av NTs funkar inte alls.

Iofs så trodde jag inte heller att någon skulle kunna berätta om hur de naturligt raggar, speciellt inte utifrån något som gett resultat. Sådant lär vara oerhört ovanligt. Iaf enligt min egen erfarenhet.

KS framgångar är inte heller speciellt intressanta. Han får ju uppenbarligen napp bland NTs, och då kan han antingen naturligt ragga genom att han har NTs beteende medfött eller så är alltsammans inlärt, vilket inte gör det mer intressant precis. :roll:
Senast redigerad av rdos 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
rdos
 
Inlägg: 14158
Anslöt: 2005-10-14
Ort: Eslöv

Inläggav rdos » 2008-04-23 8:10:51

Sabina skrev:Kanske borde finnas speciella Asperger-barer där folk har ett aspergianskt tålamod med att det sociala signalsystemet löper lite amok, emellanåt. Så att det blir lite mer tillåtet att slappna av och få göra bort sig lite.


Njäee, om man befolkar en bar med bara aspergianer är det ingen risk att något signalsystem löper amok. Däremot är det stor risk för att en ensam NT blir totalt förvirrad och inte begriper något av vad som händer. :wink:
Senast redigerad av rdos 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
rdos
 
Inlägg: 14158
Anslöt: 2005-10-14
Ort: Eslöv

Inläggav Mardröm » 2008-04-23 14:03:34

Sabina skrev:
Mardröm skrev:Teknik? Bli ensam med tjejen. Sätt på.


TEKNIK-TIPS: För softare hamna-brevid-varandra-i-soffan-stämning: Sätt på en DVD-film först. :)

Kanske dock inte en X-rated... Kan bli lite för rakt på sak, liksom... :roll:


Nej, ingen x-rated, ngt fjantmeningslöst man plågas av att se kanske.
Jag tror Pemer är mer insatt i exakt rekad tech än jag. :D
Senast redigerad av Mardröm 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
Mardröm
 
Inlägg: 1352
Anslöt: 2006-07-23

Inläggav Mystiqa » 2008-04-23 14:06:53

Jag tycker det är rätt trist att raggningen ska ske framför tvn i en soffa, så himla uppenbart liksom!! Och jävligt tråkigt. Fast beror ju på personen, om den är traditionellt lagd kanske den uppskattar sånt, vardagstrist enligt min mening.

Raggning borde ska var som helst när som helst. Varför inte på gymet, skolan, affären. Gör det lite spännande.
Senast redigerad av Mystiqa 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
Mystiqa
Inaktiv
 
Inlägg: 616
Anslöt: 2006-04-22

Inläggav Mardröm » 2008-04-23 15:09:17

Jo, men man raggar ju före soffan
Jag har ju inte ett gäng tjejer här som ser på TV jämt i min soffa.
De flesta uppskattar inte samlag bakom toapappesrullarna på affären sådär bums. Lite som att sätta på porrfilm i soffan. Man kan väl se både porr och sexxa blad dassrullar, men det finns ju onekligen problem, man kan TOM bli arresterad. Vore ju pinsamt. "Komsumknullaren" kallas man sen...
Senast redigerad av Mardröm 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
Mardröm
 
Inlägg: 1352
Anslöt: 2006-07-23

Inläggav Pemer » 2008-04-23 15:11:44

rdos skrev:
Sabina skrev:Kanske borde finnas speciella Asperger-barer där folk har ett aspergianskt tålamod med att det sociala signalsystemet löper lite amok, emellanåt. Så att det blir lite mer tillåtet att slappna av och få göra bort sig lite.


Njäee, om man befolkar en bar med bara aspergianer är det ingen risk att något signalsystem löper amok. Däremot är det stor risk för att en ensam NT blir totalt förvirrad och inte begriper något av vad som händer. :wink:

Det skulle vara en skön syn!! :D
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
Pemer
 
Inlägg: 13588
Anslöt: 2007-02-08
Ort: Grödinge

Inläggav Pemer » 2008-04-23 15:35:04

Mystiqa skrev:Jag tycker det är rätt trist att raggningen ska ske framför tvn i en soffa, så himla uppenbart liksom!! Och jävligt tråkigt. Fast beror ju på personen, om den är traditionellt lagd kanske den uppskattar sånt, vardagstrist enligt min mening.

Raggning borde ska var som helst när som helst. Varför inte på gymet, skolan, affären. Gör det lite spännande.

Det är det jag har tyckt länge, men möter jag tjejer och blir nyfiken och intresserad ute i vardagslivet lyssnar ju numera antingen de flesta på mp3-spelare och är okontaktbara, och mötena med alla andra verkar ofelbart vara i en situation där inte just den tjejen har ragg-uppfattnings-signalerna påslagna. En kille hon möter i just den miljön är bara en kille, och social och trevlig kan man vara, men försöker han ragga - bara fel.

Eller i vad mån det nu bara är jag som "är helt fel" mest överallt tills möjligen i något slags krogmiljö där damerna har lite innanför västen och/eller stämningen är tillräckligt festlig, där och då börjar det motsatta könet verkar kunna få också förstaintryck av mig, som jag själv och alla som känner mig närmare skulle känna igen. Men av någon skum anledning bara där och då, på dejtingsajter och ute i vardagen verkar var och varannan som ser/möter mig rent sexuellt/sensuellt få intrycket av någon bög eller någon kastrat eller något. :shock:
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
Pemer
 
Inlägg: 13588
Anslöt: 2007-02-08
Ort: Grödinge

Inläggav Alien » 2008-04-23 15:35:04

Inger skrev:Blev förresten nyfiken på det där PUA-forumet som någon postade i femmans diskussionstråd och gick dit och kollade. Fascinerande läsning!


Men i alla fall så hittade jag också en intressant tråd om kroppsspråk som på slutet hade en lista på flörtsignaler ur boken Body Language av A. Pease som jag inte hade en aning om, även om man säkert använt några av dem helt omedvetet.

Kvinnliga signaler:
Går mer ”upprätt”
Borsta av tex tröjan
Handen genom håret
En eller två händer på höften
Handen i bälte, ficka etc
Ökad intim blick (samma som hos killen)
Håller blicken lite längre än normalt.
Ha dilaterade pupiller
Rodnad på kinder
Kasta med huvudet för att föra bak hår (kan även förekomma hos korthåriga tjejer)
Exponera en bit av handledens insida.
Benen isär, korsade ben är dåligt tecken
Mer rullande höfter
Kisar på en, och tittar därefter bort (sideway glance)
Munnen lätt öppen och fuktad (med tex saliv)
Röda läppar (läppstift gör detta bra)
Fumla med ett avlångt cylindriskt objekt tex cigarett, vinglas etc (skall vara en omedveten tanke på vad som kanske kommer att ske)
Titta över upphöjd axel
Korsade ben på olika vis:
> Knä-pekning:
>> Ett ben under det andra och det benet pekar på den hon är intresserad av
> Fumla med skon:
>> Tar på och av sig skon, eller iaf velar med den
> Slingra/Trycka benet mot det andra:
>> Ena benet ovanpå det andra tryckta mot varandra för att framhäva dessa
Korsa och icke-korsa benen sakta samtidigt som hon tar/smeker låren (önskan om att bli berörd)
Eventuellt lägre röstläge.


Som med alla såna signaler så finns det undantag. Själv så skulle jag borsta av tröjan av rädsla för damm el päls (har hund). Eller av ren nervositet. Likaså blir jag rödkindad av att det är varmt, utan några som helst sexuella känslor.

Tur att man inte går ut på krogen, alla detta gör ju att man måste vakta på sig så man inte sänder ut felaktiga el alltför avslöjande signaler. :oops:
Senast redigerad av Alien 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Inläggav Pemer » 2008-04-23 16:28:00

Kolla, vi har skickat inläggen samma sekund! Vad var det någon kallade det en annan gång i fjol? :)
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 13:58:44, redigerad totalt 1 gång.
Pemer
 
Inlägg: 13588
Anslöt: 2007-02-08
Ort: Grödinge

Återgå till Att leva som Aspergare



Logga in