Träff-förslagslåda (Stockholm)

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Träff-förslagslåda (Stockholm)

Inläggav Freddy Dreadful » 2012-08-21 11:38:46

I början av sommaren var det träffar och olika aktiviteter var och varannan dag. Nu känns det som att det inte händer någonting. Vill bara försöka boosta moralen något och börja med att kolla om någon VILL göra något innan jag kommer med ett eget konkret förslag i någon tråd som bara självdör. Så har ni några förslag att spinna vidare på, så som tex kryssningar, krogrundor, pick-nicks (kanske lite sent?), middagar/fikor på stan, eller egentligen vad som helst, så lämna gärna de nedan.


Moderator Alien: Lade till "Stockholm" i rubriken.
Freddy Dreadful
 
Inlägg: 865
Anslöt: 2010-09-13
Ort: Tyresö

Re: Träff-förslagslåda.

Inläggav kullan » 2012-08-21 11:45:51

Det är enklare att den som vill ordna en träff startar en e3en tråd om just den träffen. Nu börjar folk gå tillbaka till sina jobb och studier så det blir inte så mycket tid över till andra aktiviteter tyvärr.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: Träff-förslagslåda.

Inläggav Miche » 2012-08-21 11:48:28

Det är träff i Stockholm varannnan tisdag och varje torsdag men det är klart att det går att anordna fler träffar, för egen del nöjer jag mig med tisdagsträffarna.

Jag antar att du bara är intresserad av träffar i Stockholm, jag kan anmäla tråden och be en moderator lägga till Stockholm i trådnamnet.
Miche
 
Inlägg: 28797
Anslöt: 2009-01-08
Ort: Karlholmsbruk

Re: Träff-förslagslåda.

Inläggav Freddy Dreadful » 2012-08-21 12:40:09

Miche skrev:Det är träff i Stockholm varannnan tisdag och varje torsdag men det är klart att det går att anordna fler träffar, för egen del nöjer jag mig med tisdagsträffarna.

Jag antar att du bara är intresserad av träffar i Stockholm, jag kan anmäla tråden och be en moderator lägga till Stockholm i trådnamnet.
Ja tack, gör gärna det. Det glömde jag bort. Går ni till "Govindas" fortfarande förresten? Jag skulle gärna följa med, om ni inte är ett "secret society". Trodde den aktiviteten också hade "dött" annars, precis som andra ("äta våfflor i Stockholm" mfl), då jag inte sett några inlägg i den tråden på länge. Skulle inte Pemer ha bioträff i dag förresten? Förutom initiativ (är väl kanske inte bäst på det själv) efterlyser jag lite tydlighet och framförhållning. Och btw, - Free "animal".
Freddy Dreadful
 
Inlägg: 865
Anslöt: 2010-09-13
Ort: Tyresö

Re: Träff-förslagslåda (Stockholm)

Inläggav bittin » 2012-08-21 23:55:30

folk går till Govindas men verkar ha blivit att samma 4-5 stycken träffas om jag förstått det rätt
bittin
 
Inlägg: 1894
Anslöt: 2008-11-03

Re: Träff-förslagslåda (Stockholm)

Inläggav Miche » 2012-08-22 0:07:16

Freddy Dreadful skrev:Går ni till "Govindas" fortfarande förresten?

Inte så värst ofta för min del, tycker inte att det är något vidare ställe, enda fördelen att man kan gå dit utan att äta utan att de tycker illa vara som på de flesta andra ställen.
Freddy Dreadful skrev:Och btw, - Free "animal".

Han är fri, han har bara fotboja som gör att han inte kan skriva i trådarna eller chatta...

När han suttit av sin tid så är han nog tillbaka med förnyad kraft.
Miche
 
Inlägg: 28797
Anslöt: 2009-01-08
Ort: Karlholmsbruk

Re: Träff-förslagslåda (Stockholm)

Inläggav Yv Ericsson » 2012-08-27 20:19:59

Miche skrev:Inte så värst ofta för min del, tycker inte att det är något vidare ställe, enda fördelen att man kan gå dit utan att äta utan att de tycker illa vara som på de flesta andra ställen.



Dem som har govindas är ju säreget vänliga. Men jag står inte ut med rökelselukt.
Yv Ericsson
 
Inlägg: 461
Anslöt: 2012-04-25
Ort: Bromma

Återgå till Träffar



Logga in