Fråga till Fighterbabe.
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Fråga till Fighterbabe.
Jag undrar fortfarande varför du vill komma när du inte är välkommen. Varför avstår du inte från att komma när människor uttryckligen säger att du inte är välkommen? Är du så ensam och desperat efter uppmärksamhet att du vill umgås med vem som helst, till varje pris, även om folk inte vill träffa dig och inte gillar dig? Jag är uppriktigt intresserad, förstår inte varför man vill umgås med människor som verkligen inte vill träffa en.
Jag skapade en egen tråd för att inte skräpa ner här och för att jag är intensivt intresserad av vad det är för masochistisk person som vill utsätta sig själv för sådana saker.
Jag skapade en egen tråd för att inte skräpa ner här och för att jag är intensivt intresserad av vad det är för masochistisk person som vill utsätta sig själv för sådana saker.
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
Re: Fråga till Fighterbabe.
Psykologiintresset lever kvar? Du är inte ensam om att vara nyfiken, och dessutom tänker jag ta det här tillfället att tala om för dig att ditt psykologiintresse spritt sig till Krakow-tokiga Meppe.
Re: Fråga till Fighterbabe.
Den här tråden kommer inte leda till något konstruktivt utan riskerar tvärtom att starta ytterligare en pajkastningsbatalj. Dessutom är det inte ok att använda uttryck som "masochistisk person" om andra forumister. Tråden är låst.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Återgå till Övriga Aspergerfrågor