Foton från Flottsbroträffen, vart tog de vägen?

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

 Moderatorer: Alien, atoms

Re: Foton från Flottsbroträffen, vart tog de vägen?

Inläggav kullan » 2012-05-21 9:14:08

Det blir väl så att dom träffar som FB anmäler sig till besöks endast av FB och träffarrangören.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: Foton från Flottsbroträffen, vart tog de vägen?

Inläggav slackern » 2012-05-21 9:30:02

Zombie skrev:
Fighterbabe skrev:
Skinny skrev:
Det är inte min strid.


Precis! Och det är också fruktansvärt irriterande - att folk ska lägga sig i så jävla mycket. I saker som inte angår dem!
DU var inte med på den tacobuffé-kvällen som jag var på, så varför bekymra dig?
Lämna det åt de som var med istället.

Folk vill kanske helt enkelt veta att de kan lita på dig som på de flesta, så att man till exempel slipper avstå från en träff för att du går på den. Ge ett enkelt besked i frågan så är kanske saken ur världen. Gör det inte, och då kan frågan (uppenbarligen) väckas igen.


Här måste jag ge herr Z stort beröm för att på ett enkelt sätt sammanfatta själva kärnan i problemet. Att ett enkelt svar borde få slut på gnabbet.

Så FB det bästa rådet jag kan ge dej är ett starta en egen tråd om din syn på fotografering på träffar. Hur du ska göra om eventuella tvister uppstår. Så kan du bara hänvisa till ditt svar i din tråd.

Så kan du be att få tråden låst så är alla dina bekymmer angående det lösta. Tar inte folk in den informationen du har skrivit där är det deras bekymmer. Du skulle tex kunna ge svar på Weslys frågor som stämmer bäst in. Oc fylla på med dina egna tankar. Hänvisa till den tråden om frågan kommer upp igen så har du saken ur världen. Eller om någon moderator ser att frågorna dyker upp igen så flyttas alla inlägg dit och hänvisar till tråden att svaren finns där.
slackern
 
Inlägg: 43755
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter



Logga in