Söker intervjuperson till RFSU:s tidning Ottar
32 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Söker intervjuperson till RFSU:s tidning Ottar
LostInAForest skrev:åh vad roligt, att det är du som skrev det utmärkta reportaget i komut (ett av mina favoritnummer faktiskt)!
ville väl egentligen mest säga tack för det, och att det känns tryggt att du tar dig an den här intervjun.
stor kram!
TACK! nu blev jag väldigt glad

Ingen inforuta i samband med reportaget då?
Om det skrivs en inforuta, tänk på det som framkommit i tråden, vi vill inte ha en till debatt härinne pga journalisters skriande brist på kunskap om våra diagnoser.
Om det skrivs en inforuta, tänk på det som framkommit i tråden, vi vill inte ha en till debatt härinne pga journalisters skriande brist på kunskap om våra diagnoser.
Hej! Jag älskade också texten om psykradikalism, helt überfab! Om jag ska ge ett tips så är ju trollhare lite kändis i trans- och aspiekretsar. Men har för mig att hen är asexuell, om det nu har någon betydelse. Såhär mitt i natten känner jag mig sugen att ställa mig till förfogande, om ingen kändis hittas. Men jag behöver nog någon dags betänketid. Lycka till!
nano skrev:Med eller utan ditt riktiga namn?
Med namn, ålder, ort, sysselsättning och bild.
Jag är ju redan "känd" sedan tidigare, varit och pratat inför publik, är i Attentions styrelse och i tidningar och tv förut.
Anade nästan det, jag hade ställt upp anonymt, hoppas man kan få läsa artikeln när den kommer ut 
klrnn tror du att du kan länka til artikeln eller scanna in den o lägga här som en bild?

klrnn tror du att du kan länka til artikeln eller scanna in den o lägga här som en bild?
Återgå till Övriga Aspergerfrågor