dator högtalare för 790 kr + sub..

Allt om hård- och mjukvara samt övriga it-relaterade diskussioner.

 Moderatorer: Alien, atoms

dator högtalare för 790 kr + sub..

Inläggav manne » 2008-02-10 20:08:52

tänket skaffa nya högtalare om ca en månad ska ha dom hära då..

Philips SPA9300/00
Art nr: 121388

http://www.netonnet.se/index.asp?iid=se101330

Beskrivning: Du får en överlägsen upplevelse från SPA9300-högtalarsystemet tack vare kvalitets-tweeters i mylar och en separat woofer med elementspolar som fördjupar varje ljud.
Avdelning: Datortillbehör > - Stereohögtalare
Pris: 790:-

Du får en överlägsen upplevelse från SPA9300-högtalarsystemet tack vare kvalitets-tweeters i mylar och en separat woofer med elementspolar som fördjupar varje ljud. Snyggt hölje i rostfritt stål förbättrar prestanda.

Specifikation

Ljud
•Basförbättring: DBB (Dynamic Bass Boost), Basreflex
•Basoptimering
•Frekvensåtergivning: 35 – 20,000 Hz
•Högtalare: Magnetiskt avskärmad LSB
•Musikeffekt: 100 W
•Uteffekt (RMS): Via satellit: 10 W; Subwoofer: 30 W
•Ljudförbättring: Balans
•Volymkontroll: Analog volymkontroll

Högtalare
•Aluminiumkon
•CD-tweeter
•Högtalare: Magnetiskt avskärmad LSB
•Mylar-kon
•Magnetsystem i neodynium
•Drivenhet för satellit-högtalare: 2 x 50 mm
•Subwooferdrivelement: 8-tums högeffektiv woofer
•Basnivåkontroll: På subwoofern

Anslutningar
•Ljudingång för data: Stereoljud (3,5 mm-uttag) 1x
•Kabellängd: 2 m
•Anslutning: 3,5 mm stereo
•Övriga data: 220 V 50 Hz växelström

Bekvämlighet
•Strömkontrollsindikation
•Fjärrkontroll: - Volymkontroll och AUX-ingång (p.e. MP3) - Strömindikator på/av

Förpackningens innehåll
•Subwoofer
•Antal satellitehögtalare: 2
•3,5 mm stereoanslutningskabel
•Snabbinstallationsguide
•Fjärrkontroll: Ansluten
•Garantisedel


har bara dom hära i dag tyvär.. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

http://www.webhallen.com/prod.php?id=67452

fast jag betalade 500 kr i från
http://www.clasohlson.se/Product/Produc ... d=22450532

eller så kanske man ska ha dom hära i stället.. :?: :?:

http://www.netonnet.se/index.asp?iid=se101330
Logitech Z-10
987:-

Inbyggda tryckkänsliga multimediekontroller och en bakgrundsupplyst display som visar spårinformation, klocka, volym med mera. Dessa eleganta högtalare får man både se och röra! De passar perfekt för både stationära och bärbara datorer och ger ett rikt ljud utan något utrymmeskrävande baselement. Biampsdesignen med 1-tums dome-diskantelement och 3-tums baselement med hög slaglängd ger ett ljud av studiokvalitet som verkligen fyller rummet.

Tryckkänsliga multimediekontroller
Bättre kontroll över vanliga funktioner som volym, bas, diskant, spela/paus och nästa/föregående spår.

Spårinformation
På den grafiska lcd-displayen visas spårinformation som artist och låttitel, total och uppspelad tid samt annan intressanta information från pc:n.

Förinställda webbradiokanaler
Fyra praktiska förinställningar så att man snabbt och smidigt kan spara webbradiostationer och spellistor.

Ljud av studiokvalitet
En 30 W-högtalare (rms) med dubbla membran ger kristallklara höga toner och otrolig bas. Digital equalizer med delningsfilter ger ett naturligt och balanserat ljud.

Smidiga anslutningsmöjligheter
Uttag för hörlurar för privat lyssning och praktisk extraingång (AUX) för anslutning av mp3- eller cd-spelare.

Enkel installation
USB-anslutning för smidig och krångelfri installation och överföring av såväl ljudsignal som spårinformation.

Systemkrav
• Pc med Intel® Pentium®-processor eller motsvarande
• Microsoft® Windows® XP
• USB-port
• Cd-romenhet
• 256 MB RAM-minne
• 20 MB ledigt hårddiskutrymme
• Windows Media® Player, Apple® iTunes® eller MusicMatch® Jukebox™ krävs för fullständigt stöd för samtliga mediespelarfunktioner.

Innehåll
• 2 st. Logitech® Z-10-högtalare (24,6 × 11,4 × 11,9 cm)
• Logitech® LCD Manager-cd
• Rengöringsduk i sämskskinn
• Allt kablage ingår:
o Högtalarkabel (2 m.)
o USB-kabel (2 m.)
o Nätkabel (2 m.)
o 3,5 mm-stereokabel (2 m.)
• Snabbstartguide

vilka ska man välja.. :?: :?: :?: :?:
Senast redigerad av manne 2011-05-04 11:36:38, redigerad totalt 1 gång.
manne
 
Inlägg: 18563
Anslöt: 2007-08-23

Inläggav manne » 2008-02-10 20:23:42

är dessa bra då..??

http://www.netonnet.se/index.asp?iid=se101330

Creative® GigaWorks™ T20 högtalare levererar totalt stereoljud för naturligt ljud oavsett om det gäller lyssnande eller komponerande. De är baserade på den prisvinnande GigaWorks familjens designprincip, berömd för sin belönta ljudkvalitet. GigaWorks T20s sätter ny standard för prestanda, stil och elegans i två-vägs desktopstereo. Perfekt val för aspirerande amatörmusiker och musikentusiaster. High-end tweeters och mid-range högtalarenheter för djupa detaljerade höga toner och rika mid-toner, med Creative´s BasXPort™ teknologi för mer intensiv stereo. GigaWorks T20 rena, eleganta design, med omfattande frontmonterade kontroller, gör dessa high-end högtalare till perfekta partners för såväl hemmastudios och PC som MP3-spelare.

• Högtalareffekt:
o 14 Watts RMS per kanal (2 kanaler)
o Frekvens respons: 50Hz ~ 20kHz
• Idealiskt system för musikupplevelser, musikskapande eller DJ-mixning, levererar förträfflig precision med minimalt kablage.
• Hållbar kvalitet för stabil ljudplattform, med imponerande stil och flera anslutningar för användning med MP3-spelare, keyboards, hemmastudios, CD/DVD-spelare, TV och PC.
• Två-vägs design med expressiv tweeter och högpresterande mid-range högtalare för imponerande livekänsla. Magnetisk skärm för positionering nära TV-apparater eller skärmar.
• BasXPort™ teknologi försäkrar tydligare mid-range resultat för mer intensiv stereo genom att maximera balans och precision.
• Omfattande kontroller för ström, bas och diskant, med hörlursport för enskilt lyssnande.

Tekniska specifikationer
• Högtalare:
o 14 Watts RMS per kanal (2 kanaler)
• Frekvens respons: 50Hz ~ 20kHz
• Frontkontroller: På/Av/Volym, Bas & Diskant
• Frontanslutning: Hörlur- & Aux In
• Bakre anslutningar: Audio Input

så vilka är bäst då.. :?: :?: :?: :?: :?:

så vilken är bäst av dessa två..???


Philips SPA9300/00
790:-
http://www.netonnet.se/index.asp?iid=se101330

VS

http://www.netonnet.se/index.asp?iid=se101330
Logitech Z-10

987:-
Senast redigerad av manne 2011-05-04 11:36:38, redigerad totalt 3 gånger.
manne
 
Inlägg: 18563
Anslöt: 2007-08-23

Inläggav Kvasir » 2008-02-10 20:29:14

Manne, det är fullständigt omöjligt att avgöra hur högtalare låter från att bara läsa specifikationer och reklamtexter. Man måste provlyssna själv. Eller så litar man på andra människor som har provlyssnat och jämfört och hoppas på att de bedömer ljud ungefär på samma sätt som man själv (vilket är ett farligt antagande).
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 11:36:38, redigerad totalt 1 gång.
Kvasir
 
Inlägg: 14628
Anslöt: 2007-11-04
Ort: Vilse någonstans mellan coNP och P/poly

Inläggav manne » 2008-02-10 21:00:46

Kvasir skrev:Manne, det är fullständigt omöjligt att avgöra hur högtalare låter från att bara läsa specifikationer och reklamtexter. Man måste provlyssna själv. Eller så litar man på andra människor som har provlyssnat och jämfört och hoppas på att de bedömer ljud ungefär på samma sätt som man själv (vilket är ett farligt antagande).


jag har äntligen hittat de jag vill ha yes.. :D :D :D :D :D

http://www.netonnet.se/index.asp?iid=se101330

Philips SPA9300/00
Art nr: 121388

Beskrivning: Du får en överlägsen upplevelse från SPA9300-högtalarsystemet tack vare kvalitets-tweeters i mylar och en separat woofer med elementspolar som fördjupar varje ljud.
Avdelning: Datortillbehör > - Stereohögtalare
Pris: 790:-

Du får en överlägsen upplevelse från SPA9300-högtalarsystemet tack vare kvalitets-tweeters i mylar och en separat woofer med elementspolar som fördjupar varje ljud. Snyggt hölje i rostfritt stål förbättrar prestanda.

Specifikation

Ljud
•Basförbättring: DBB (Dynamic Bass Boost), Basreflex
•Basoptimering
•Frekvensåtergivning: 35 – 20,000 Hz
•Högtalare: Magnetiskt avskärmad LSB
•Musikeffekt: 100 W
•Uteffekt (RMS): Via satellit: 10 W; Subwoofer: 30 W
•Ljudförbättring: Balans
•Volymkontroll: Analog volymkontroll

Högtalare
•Aluminiumkon
•CD-tweeter
•Högtalare: Magnetiskt avskärmad LSB
•Mylar-kon
•Magnetsystem i neodynium
•Drivenhet för satellit-högtalare: 2 x 50 mm
•Subwooferdrivelement: 8-tums högeffektiv woofer
•Basnivåkontroll: På subwoofern

Anslutningar
•Ljudingång för data: Stereoljud (3,5 mm-uttag) 1x
•Kabellängd: 2 m
•Anslutning: 3,5 mm stereo
•Övriga data: 220 V 50 Hz växelström

Bekvämlighet
•Strömkontrollsindikation
•Fjärrkontroll: - Volymkontroll och AUX-ingång (p.e. MP3) - Strömindikator på/av

Förpackningens innehåll
•Subwoofer
•Antal satellitehögtalare: 2
•3,5 mm stereoanslutningskabel
•Snabbinstallationsguide
•Fjärrkontroll: Ansluten
•Garantisedel

Är bara till att spara ca en månad så.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Senast redigerad av manne 2011-05-04 11:36:38, redigerad totalt 1 gång.
manne
 
Inlägg: 18563
Anslöt: 2007-08-23

Inläggav Savanten Svante » 2008-02-10 21:28:57

Manne - mannen med högtalarna! :)


Kul med ett sånt intresse! Men som sagt, lyssna själv. Det är det enda som gäller.

När det gäller ljud så upplever jag att man får mest för pengarna i början av skalan. Lägger du 500 kronor så får du okej datorljud. Lägger du 1000 så får du MYCKET bättre. Men när man kommer upp en bit i prisklasserna spelar det mindre roll.
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 11:36:38, redigerad totalt 1 gång.
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Inläggav manne » 2008-02-10 21:38:35

Savanten Svante skrev:Manne - mannen med högtalarna! :)


Kul med ett sånt intresse! Men som sagt, lyssna själv. Det är det enda som gäller.

När det gäller ljud så upplever jag att man får mest för pengarna i början av skalan. Lägger du 500 kronor så får du okej datorljud. Lägger du 1000 så får du MYCKET bättre. Men när man kommer upp en bit i prisklasserna spelar det mindre roll.


så sant det. :D :D :D :D :D
vad har du stjälv för system då.??? har du något för 1000 kr. :?:
som jag sa förrut mina högtalare i dag låter bättre än de jag hade för 7000 kr och det var 4 år gammalt och lätt inte lika bra som det jag har nu. :D :D :D :D :D
Senast redigerad av manne 2011-05-04 11:36:38, redigerad totalt 1 gång.
manne
 
Inlägg: 18563
Anslöt: 2007-08-23

Inläggav Savanten Svante » 2008-02-10 21:42:24

Nix, jag har den vanliga stereon till kopplad till datorn.

Rotelförstärkare och QLN-högtalare. Låter MUMS.


Och när det är dags för lurar har jag mina Koss porta pro. Det bästa jag har köpt i ljudväg, tror jag.
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 11:36:38, redigerad totalt 1 gång.
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Inläggav manne » 2008-02-10 21:51:12

Savanten Svante skrev:Nix, jag har den vanliga stereon till kopplad till datorn.

Rotelförstärkare och QLN-högtalare. Låter MUMS.


Och när det är dags för lurar har jag mina Koss porta pro. Det bästa jag har köpt i ljudväg, tror jag.


härligt då kan du njuta av alla filmer du har tankat i från piratbay då.. :?:
Senast redigerad av manne 2011-05-04 11:36:38, redigerad totalt 1 gång.
manne
 
Inlägg: 18563
Anslöt: 2007-08-23

Inläggav sugrövmanövern » 2008-02-11 1:50:30

Savanten Svante skrev:
Och när det är dags för lurar har jag mina Koss porta pro. Det bästa jag har köpt i ljudväg, tror jag.
Jag tycker de låter skrikigt och jobbigt, har bytt ut mina mot AKG K 416 P

Mycket mjukare och skönare ljud, plus att de utestänger ljud utifrån utan att vara allt för klumpiga, har dem till mp3-spelaren. Snygga är de också :) .


Koss porta pro tror jag får alldeles för mycket oförtjänt credit, just för att den finns överallt på OnOff, Elgiganten osv och "alla" har den.
Senast redigerad av sugrövmanövern 2011-05-04 11:36:38, redigerad totalt 1 gång.
sugrövmanövern
 
Inlägg: 11110
Anslöt: 2007-01-12
Ort: Marianergraven

Inläggav Savanten Svante » 2008-02-11 4:37:33

Eller så får den oförtjänt bra kritik för att jag alltid haft skitlurar innan! :)

Jag HAR varit inne på AKG eller Sennheiser. Vad kostar ett par sådana som du länkar till däruppe ungefär?
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 11:36:38, redigerad totalt 1 gång.
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Inläggav sugrövmanövern » 2008-02-11 5:17:06

Jag betalade 569:- för dem på CDON, beställde häromdagen. Så de är ju lite dyrare, men man har ju ett par lurar rätt länge. Kollade även på Sennheiser PX 200. Tänkte köpa både för att prova, men blev snål och tog bara de snyggaste.

Det var min sambo som kollade upp vilka som var intressanta, han är duktigare på sådant där än vad jag är. Nu får han gå med Kosslurarna, hehe, så han funderar på att köpa de där Sennheiserlurarna och testa dem. Någon måste ju ta ansvaret och ta reda på vilka lurar som är mest prisvärda och bra.

Han tycker att AKG-lurarna är lite osmidiga och flyttar på sig, men jag tycker de är skitbra och bekväma.
Senast redigerad av sugrövmanövern 2011-05-04 11:36:38, redigerad totalt 1 gång.
sugrövmanövern
 
Inlägg: 11110
Anslöt: 2007-01-12
Ort: Marianergraven

Inläggav manne » 2008-02-11 14:01:21

hej alla här..

det står mellan dessa två nu..

http://www.webhallen.com/prod.php?id=79070

Creative I-Trigue 3000 Högtalare (2.1)

En ny kombination av storlek och prestanda.

I-Trigue 3000-högtalarna från Creative har en subwoofer slimmad nog att få plats på skrivbord och förpackar stort ljud som tar liten plats! Satelliterna har mikroenheter i neotitan och nätt design som gör dom lätta att placera varsomhelst tillsammans med den kompakta subwoofern med basreflexrör för extra effekt. Fjärrkontrollen är försedd med sladd och har Av/På-knapp, volym- och baskontroller, samt hörlursjack för enskilt lyssnande. Om du söker prestanda och design för din PC eller MP3-spelare är detta högtalarna du vill ha!

Features:
• Design som förenar teknik och mångsidighet - passar perfekt att använda överallt i hemmet eller kontoret!
• Slimmad subwoofer som ger penetrerande bas och satelliter med mikroenheter i neotitan som ger klar diskant och tydliga mellantoner.
• Sladdförsedd fjärrkontroll för snabb och enkel hantering av nyckelfunktioner.
• Hörlursingång för enskilt lyssnande.
• Idealisk för användning med PC, notebooks, MP3-spelare, TV och annan utrustning.

Specifikationer:
• Högtalareffekt:
- 6 Watts RMS per kanal (2 kanaler)
- 12 Watts RMS subwoofer
• Frekvensespons: 40Hz ~ 20kHz
• Bass level-kontroll
• 3.5mm ljudingångsanslutning
• Sladdförsedd fjärrkontroll med hantering av På/Av & volym
• Hörlursingång på den sladdförsedda fjärrkontrollen
• Mikroenheter i avancerad neotitan för klart och tydligt ljud
• Portad subwoofer med slimmad design, för djup och effektfull bas
• Sladdförsedd fjärrkontroll med volym- och baskontroll
• Design som inte tar upp utrymme. Ger ditt skrivbord en modern touch med stilren och elegant profil
• Magnetisk skärm gör det möjligt att placera dom bredvid TV eller skärm utan att störningar uppstår

Garanti
2-års begränsad hårdvarugaranti

I paketet ingår:
• Två satellithögtalare
• Subwoofer
• Sladdförsedd volymkontroll
• 3.5mm minijack-sladd
• AC strömdapter
• Kom igång-guide

• För mer info om produkten, gå till tillverkarens hemsida. Länken hittar du nedanför denna text.

Information

Pris: 749 kr

vs

http://www.netonnet.se/
Pris: 790:-

Philips SPA9300/00
Art nr: 121388

Beskrivning: Du får en överlägsen upplevelse från SPA9300-högtalarsystemet tack vare kvalitets-tweeters i mylar och en separat woofer med elementspolar som fördjupar varje ljud.
Avdelning: Datortillbehör > - Stereohögtalare



Lagerstatus: Internet-/telefonorder: Omgående leverans Lagershop: Klicka här för aktuell lagerstatus



Produkt- beskrivning
Du får en överlägsen upplevelse från SPA9300-högtalarsystemet tack vare kvalitets-tweeters i mylar och en separat woofer med elementspolar som fördjupar varje ljud. Snyggt hölje i rostfritt stål förbättrar prestanda.

Specifikation

Ljud
•Basförbättring: DBB (Dynamic Bass Boost), Basreflex
•Basoptimering
•Frekvensåtergivning: 35 – 20,000 Hz
•Högtalare: Magnetiskt avskärmad LSB
•Musikeffekt: 100 W
•Uteffekt (RMS): Via satellit: 10 W; Subwoofer: 30 W
•Ljudförbättring: Balans
•Volymkontroll: Analog volymkontroll

Högtalare
•Aluminiumkon
•CD-tweeter
•Högtalare: Magnetiskt avskärmad LSB
•Mylar-kon
•Magnetsystem i neodynium
•Drivenhet för satellit-högtalare: 2 x 50 mm
•Subwooferdrivelement: 8-tums högeffektiv woofer
•Basnivåkontroll: På subwoofern

Anslutningar
•Ljudingång för data: Stereoljud (3,5 mm-uttag) 1x
•Kabellängd: 2 m
•Anslutning: 3,5 mm stereo
•Övriga data: 220 V 50 Hz växelström

Bekvämlighet
•Strömkontrollsindikation
•Fjärrkontroll: - Volymkontroll och AUX-ingång (p.e. MP3) - Strömindikator på/av

Förpackningens innehåll
•Subwoofer
•Antal satellitehögtalare: 2
•3,5 mm stereoanslutningskabel
•Snabbinstallationsguide
•Fjärrkontroll: Ansluten
•Garantisedel
Senast redigerad av manne 2011-05-04 11:36:40, redigerad totalt 1 gång.
manne
 
Inlägg: 18563
Anslöt: 2007-08-23

Inläggav manne » 2008-02-11 14:04:51

jag missade också de hära..som jag inte såg förrut att dessa kostade lika mycket som mina andra gjorde..

http://www.webhallen.com/prod.php?id=46922

Creative I-Trigue 3220 Högtalare (2.1)

Ultra-slick design med imponerande klart ljud.

Creative's I-Trigue 3220 högtalare kombinerar spännande visuell stil med mångsidig prestanda som passar alla hem. De slimmade och stilrena satelliterna passar på skrivbordet extra krydda och kan också monteras på vägg för att anpassas till olika inredningar. BasXPort™ teknologin i högtalarna försäkrar förbättrad mid-range prestanda som smälter in i systemets totala ljudprojektion. Avancerad tvåvägsdesign kombinerar tweeter och mid-range för exceptionell tonbalans. I-Trigue 3220's högtalarna kompletteras av en kraftfull subwoofer i trä med portad tub för ren, hård bas. Fjärrkontroll med sladd medföljer i paketet.

Features:
• Vågad, arkitektdesign för häpnadsväckande visuell effekt. Ställ dem på bord eller montera på vägg.
• Två-väg högtalare kombinerar tweeter och mid-range driver för fyllig tonbalans.
• BasXPort Technology ger ytterligare mid-range koncentration.
• Kraftfull subwoofer i trä med portad tub för suverän bas.
• Fjärrkontrollen med sladd har volym- och baskontroll samt hörlursanslutning.

Specifikationer:
• Högtalareffekt:
- 6 Watts RMS per kanal
- 17 Watts RMS subwoofer
• Frekvensrespons: 40Hz ~ 20kHz
• Signal-till-brus förhållande: 80dB

Garanti
2-års begränsad hårdvarugaranti

I paketet ingår:
• Två monterbara satellitehögtalare med 2m sladd
• Subwoofer
• Fjärrkontroll med sladd
• Dual RCA-till-stereo adapter (TV Adapter)
• Stereo-till-stereo ljudkabel
• Strömadapter
• Snabbstartsbroschyr
• Broschyr med information garanti och teknisk support

• För mer info om produkten, gå till tillverkarens hemsida. Länken hittar du nedanför denna text.
Information

Pris: 499 kr
Senast redigerad av manne 2011-05-04 11:36:40, redigerad totalt 1 gång.
manne
 
Inlägg: 18563
Anslöt: 2007-08-23

Inläggav Kvasir » 2008-02-11 14:23:31

sugrövmanövern skrev:Jag betalade 569:- för dem på CDON, beställde häromdagen. Så de är ju lite dyrare, men man har ju ett par lurar rätt länge. Kollade även på Sennheiser PX 200. Tänkte köpa både för att prova, men blev snål och tog bara de snyggaste.



Jag köpte ett par PX200 att ha i första hand till MP3-spelaren. Precis som Porta pro är de ju små lurar, avsedda i första hand just för portabelt bruk och liknande, men det låter väldigt bra trots det. PX100 låter kanske lite bättre, men det är öppna lurar, och jag ville ha slutna med tanke på användningsområdet.

AKG är säkerligen väldigt bra också. Jag valde mellan dem och Sennheiser, även om jag i slutändan bara provlyssnade Sennheiserlurarna (det var lite bråttom inför en resa). Hade det gällt nya lurar till stereon hade jag gjort en betydligt noggrannare marknadsundersökning och provlussning. Koss dömde jag lite granna ut redan för 30 år sedan, som gjorda för att ge mycket ljud snarare än bra ljud. Men de kanske är bra för vissa sorters musik, vad vet jag. Innan jag dör ska jag köpa ett par Stax. Man verkar kunna få en hyfsad modell för 20 000:- (jo, det är hörlurar). :)
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 11:36:40, redigerad totalt 1 gång.
Kvasir
 
Inlägg: 14628
Anslöt: 2007-11-04
Ort: Vilse någonstans mellan coNP och P/poly

Inläggav Kvasir » 2008-02-11 14:25:08

Manne, istället för att posta en massa specifikationer och reklamtexter som egentligen inte säger mycket alls, ta ett par CD-skivor med musik du kan bra och gå runt i några butiker och provlyssna.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 11:36:40, redigerad totalt 1 gång.
Kvasir
 
Inlägg: 14628
Anslöt: 2007-11-04
Ort: Vilse någonstans mellan coNP och P/poly

Inläggav manne » 2008-02-11 17:43:10

Kvasir skrev:Manne, istället för att posta en massa specifikationer och reklamtexter som egentligen inte säger mycket alls, ta ett par CD-skivor med musik du kan bra och gå runt i några butiker och provlyssna.


tack men jag vet redan vilken jag ska ha har kollat på ett par i dag..

ska ha dom här snart och åka in till svea-vägen,hötorget och köpa dem
i från webbhallen i sthlm alltså dom här ska jag

Creative I-Trigue 3000 Högtalare (2.1)
http://www.webhallen.com/prod.php?id=79070

Men jag hade svårt att bestämma mig om jag hellre skulle ta dem hära. :?:

Philips SPA9300/00
790:-
i från http://www.netonnet.se/ så vilken rekommenderar du. :?: :?: :?:

jag tror i alla fall att jag ska köpa dem övre i alla fall.
Creative I-Trigue 3000
:idea: :idea:
Senast redigerad av manne 2011-05-04 11:36:40, redigerad totalt 1 gång.
manne
 
Inlägg: 18563
Anslöt: 2007-08-23

Inläggav manne » 2008-02-11 20:19:55

dom hära köper jag nästa vecka alltså nästa torsdag :lol: :lol: :lol:

http://www.webhallen.com/prod.php?id=79070

Creative I-Trigue 3000 Högtalare (2.1)

749..kr
Senast redigerad av manne 2011-05-04 11:36:40, redigerad totalt 1 gång.
manne
 
Inlägg: 18563
Anslöt: 2007-08-23

Inläggav manne » 2008-02-11 20:29:25

Kvasir skrev:Manne, istället för att posta en massa specifikationer och reklamtexter som egentligen inte säger mycket alls, ta ett par CD-skivor med musik du kan bra och gå runt i några butiker och provlyssna.


du jag gillar högtalare bara :idea:
har inte haft några bra grejer förrut men nu så jävlar så ska jag ta igen alla år som har gått i tiden.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
manne
 
Inlägg: 18563
Anslöt: 2007-08-23

Återgå till IT-forum



Logga in