Chefen ringde

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

 Moderatorer: Alien, atoms

Chefen ringde

Inläggav Krillo » 2011-03-21 12:08:57

Förra veckan orkade jag inte gå till jobbet torsdag, fredag. Trodde jag skulle komma i väg idag, men icke.
Nu ringde chefen. Vad fort man kan få huvudvärk :?
Han sa bl a att han inte ville bli av med mig, det var ju snällt sagt. Tyder väl på att han förstår lite av min problematik också. (Blev sjukskriven för ca 1,5 år sen). Det är en utmaning att bära sin nya diagnostiserade kostym.
Hm, kanske blev lite kryptiskt skrivet här, men behövde skriva av mig lite.
Krillo
 
Inlägg: 1123
Anslöt: 2011-02-12
Ort: Leråker

Re: Chefen ringde

Inläggav Miche » 2011-03-21 15:46:03

Krillo skrev:Han sa bl a att han inte ville bli av med mig, det var ju snällt sagt.

Jag tycker att det tyder på att han är nöjd med det du gör på jobbet!
Miche
 
Inlägg: 28797
Anslöt: 2009-01-08
Ort: Karlholmsbruk

Re: Chefen ringde

Inläggav Krillo » 2011-03-21 17:28:15

Miche skrev:
Krillo skrev:Han sa bl a att han inte ville bli av med mig, det var ju snällt sagt.

Jag tycker att det tyder på att han är nöjd med det du gör på jobbet!


Ja, det gör ju det! :)
Jag sa att jag varit förkyld. Jag brukar köra med det, men samtidigt vill jag säga som det är; Jag blir stressad av att det egentligen är en för stor arbetsplats (ca 70 pers) det blir mycket frågor i mitt huvud vem man ska hälsa på etc. Jag är utanför alla "gäng" så jag fikar i princip alltid själv medan (det känns som) alla tittar på. Killen jag jobbar med som även ger instruktioner kan knappt svenska, vilket leder till misstag och missförstånd. Många bäckar små gör att jag blir väldigt trött på kvällar och helg, men det gör ju inte att "man blir sjuk", men jag blir det. :(
Krillo
 
Inlägg: 1123
Anslöt: 2011-02-12
Ort: Leråker

Re: Chefen ringde

Inläggav Miche » 2011-03-21 19:38:18

Krillo skrev:Många bäckar små gör att jag blir väldigt trött på kvällar och helg, men det gör ju inte att "man blir sjuk", men jag blir det. :(

En klar effekt av Asperger, man blir trött och ständig trötthet protesterar kroppen emot så att man blir sjuk! Tar man då inte det lugnt så går man så småningom in i väggen.
Miche
 
Inlägg: 28797
Anslöt: 2009-01-08
Ort: Karlholmsbruk

Återgå till Övriga Aspergerfrågor



Logga in