Hur gör ni för att komma igång på dagarna?

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

 Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav MsTibbs » 2010-09-20 17:09:39

evilmaster skrev:
MsTibbs skrev:Concerta och Lamictal piggar upp mig. Om jag vaknar såpass att jag klarar ta dem... ibland vaknar jag inte såpass ens av fyra larm...


Bara fyra? :lol:


Fyra är det normala... skall jag göra något så får jag sätta fler plus lägga sakerna långt bort så jag måste vandra. Om jag nu vaknar alls.
MsTibbs
 
Inlägg: 22872
Anslöt: 2007-07-30
Ort: 127.0.0.1 Spindelnätet Karlstad i Värmland

Inläggav MsTibbs » 2010-09-20 17:10:30

lollo_testar skrev:loite demeterade och chockerande fakta att alla inte ser ut som de aldrig duschat eller rädda för alla ljud och svårt med alla social signaler... okej överdrovet dåå...


Har du AS?
MsTibbs
 
Inlägg: 22872
Anslöt: 2007-07-30
Ort: 127.0.0.1 Spindelnätet Karlstad i Värmland

Inläggav lollo_testar » 2010-09-20 17:14:24

va hurså .. men fan va snyggt jag skriver.. kan någon ta bort... ?
lollo_testar
 
Inlägg: 170
Anslöt: 2010-09-14

Inläggav evilmaster » 2010-09-20 17:19:31

lollo_testar skrev:loite demeterade och chockerande fakta att alla inte ser ut som de aldrig duschat eller rädda för alla ljud och svårt med alla social signaler... okej överdrovet dåå...


Jag har förvisso inte fått någon officiell diagnos än. Allt jag vet är att jag har "många drag av AS". Det kan väl hända att jag slarvar med duschen ibland när jag inte riktigt hinner, men ska jag vara helt ärlig så mår jag riktigt j*vla dåligt av att inte vara fräsch. Haha

MsTibbs skrev:
evilmaster skrev:
MsTibbs skrev:Concerta och Lamictal piggar upp mig. Om jag vaknar såpass att jag klarar ta dem... ibland vaknar jag inte såpass ens av fyra larm...


Bara fyra? :lol:


Fyra är det normala... skall jag göra något så får jag sätta fler plus lägga sakerna långt bort så jag måste vandra. Om jag nu vaknar alls.


Jag har två mobiltelefoner. Mobil nr.1 ringer vid 3 olika tider och mobil nr.2 ringer vid 2 olika tider... Och om det inte hjälper så har jag en HEMSK gammal klockradio också. BEEP BEEP BEEP BEEP. Zzz. Jag sover gott. :roll:
evilmaster
 
Inlägg: 151
Anslöt: 2009-06-03
Ort: Skåne

Inläggav lollo_testar » 2010-09-20 17:24:46

sorry om någon blev upprörd över mitt inlägg... ganska konstigt inlägg...
lollo_testar
 
Inlägg: 170
Anslöt: 2010-09-14

Återgå till Att leva som Aspergare



Logga in