Kontakt önskas (del 1)

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav kratos » 2010-06-06 12:05:49

Hej! vill komma i kontakt med en tjej, 28 själv med adhd o autism, inga barn själv. Jag är
jordnära, enkel, ödmjuk. har en konstnärs-själ. Bor i göteborg.
Har kommit efter pga av vården sà bara hör av dig.
Söker även basist, sångare ja andra musiker.
Trött p singel livet som tusan fàr jag avsluta med!
Senast redigerad av kratos 2011-05-04 14:15:48, redigerad totalt 1 gång.
kratos
 
Inlägg: 22
Anslöt: 2010-06-06
Ort: Göteborg

Inläggav khi75 » 2010-06-06 22:59:02

Kille/Man/Människa, 35 år, ingen diagnos. Väldigt blyg och tillbakadragen vilket jag gärna vill börja göra något åt. Jag har nästan inga vänner (bara bekanta) eftersom jag har en tendens att stelna till och bli obekväm så fort någon försöker närma sig mig. Jag studerar data för närvarande (jobbar som tidningsbud på sommaren) och tanken är väl att få ett välbetalt och intressant jobb så småningom (eller skrapa fram några miljoner på triss).

På min fritid vistas jag mycket med min familj. Min stora passion är böcker och jag har alltid varit en bokslukare av stora mått, fast nu på senare tid har jag blivit lite lat och lyssnar en hel del på talböcker. Fantasy och Science Fiction är mina favoritgenrer, men jag har inget emot att läsa något annat då och då.

Jag har även en stor fascination för datorer och programmering (därav mitt val av studier). För att hålla kroppen i trimm och rensa skallen vid behov, tränar jag löpning och går på gym (F&S).

Min favoritfilmer är Amelie från Montmartre och allting med Zombier (Filmer som får mig att känna mig glad helt enkelt.)

Mina favoritspel är Zuma och Plants vs Zombies.

Favoritböcker har jag många av så dom tänker jag inte räkna upp.

Jag är alldeles för blyg för nätdejting och dylikt så jag vill väl i första hand komma i kontakt med likasinnade, oavsett ålder och kön för lite halvsocialt nätumgänge...öh