Hitta presentation
13 inlägg
• Sida 1 av 1
Hitta presentation
Jag saknar något sätt att hitta till en viss persons presentation baserat på namnet. i presentationsforumet kan man inte sortera. Kan man lägga in en länk från medlemslistan till Presentationen. Det är mögigt att sitta och leta bland femtielva inlägg, om man sedan upptäcker att personen inte skrivit någon presentation.
Senast redigerad av Matilda 2011-05-04 10:50:05, redigerad totalt 1 gång.
Lysande förslag!
Jag har också letat och letat och letat.....och letat..............och letat........................och.............................................letat......
...................................................
Jag har också letat och letat och letat.....och letat..............och letat........................och.............................................letat......
...................................................
Senast redigerad av Panika 2011-05-04 10:50:05, redigerad totalt 1 gång.
Tack. Jag råder dock alla att ta en titt på sin profil (klicka på "profil" i ett eget inlägg) för att se om presentationen behöver handpåläggning. Matilda har exempelvis lite bbcode som bör rensas bort.
För att gå till den editerbara profilen klickar man på "Profil" i vänsterspalten.
För att gå till den editerbara profilen klickar man på "Profil" i vänsterspalten.
Senast redigerad av Liebert 2011-05-04 10:50:07, redigerad totalt 1 gång.
Synd att inte trådinläggen kunde få vara kvar också, när man som jag hade skrivit rejält mycket mer där än vad som rymdes i presentationen i profilen. Mycket försvann därmed nu. *sakna*
Eller ligger texterna kvar men är bara inte länkade längre från startsidan? *hoppas*
Eller ligger texterna kvar men är bara inte länkade längre från startsidan? *hoppas*
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 10:50:07, redigerad totalt 1 gång.
En till sak som vore bra; går det att göra så att om man tex klickar på "MsTibbs" just till vänster här, så borde mn komma direkt till min profil, går det att fixa?
det är ofta jag läser ett inlägg tex, och har lust att läsa den personens pres, men jag orkar inte leta i medlemslistan, 

Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 10:50:07, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter