Allsång på Skansen 20/7

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Allsång på Skansen 20/7

Inläggav rdos » 2010-07-15 19:08:39

Som alternativ till Cosmonova vill jag lansera Skansen, och allsången, om någon skulle vara intresserad av detta. Beroende på hur utfallet blir så väljer vi sedan vilket vi går på.
rdos
 
Inlägg: 14158
Anslöt: 2005-10-14
Ort: Eslöv

Re: Allsång på Skansen 20/7

Inläggav Heliora » 2010-07-15 21:34:44

rdos skrev:Som alternativ till Cosmonova vill jag lansera Skansen, och allsången, om någon skulle vara intresserad av detta. Beroende på hur utfallet blir så väljer vi sedan vilket vi går på.


Jag kollar aldrig på programmet på TV, men att se det live känns lite som en kul grej ändå. Så jag är nog intresserad (Cosmonova är ju förvisso också kul, men det kan man ju gå på hela året).

Dock vet jag inte helt säkert om jag hinner, skall hyra kajak med en kompis i Sthlm den dagen (har en ledig dag då), så jag vet inte hur lång tid det tar och vet inte heller när man isåfall bör vara på Skansen (?). Hade ju varit skoj om det gick att kombinera.
Heliora
 
Inlägg: 1502
Anslöt: 2009-05-01

Inläggav Pemer » 2010-07-16 15:05:33

Notera att folk hänger på låset när Skansen öppnar på morgonen för att få platser. När entréerna öppnar på morgonen börjar folk köa sig in och springer upp till scenen för att få så bra platser som möjligt.
Pemer
 
Inlägg: 13588
Anslöt: 2007-02-08
Ort: Grödinge

Inläggav Tomtenissa » 2010-07-17 16:50:13

Jag brukar gå på Allsången två-tre gånger varje år och då sover jag över utanför entrén och tokkutar up till scenen tillsammans med några av mina kompisar. Det blir väldigt mkt parkour och vi brukar endast få ganska hyggliga platser (det finns alltid någon som springer snabbare). Tio gånger har vi kommit närmast scenen men då var det mycket armbågar involverade.

Och man måste gå med ett gäng om man vill ha någon chans till toapaus eller gå och köpa någon dricka om den råkar ta slut.

Så jag går hellre på Cosmonova...
Tomtenissa
 
Inlägg: 622
Anslöt: 2007-06-08

Återgå till Träffar



Logga in