Starkt intresse för bodybuilding

Berätta om dina specialintressen och lär dig om andras.

 Moderatorer: Alien, atoms

Starkt intresse för bodybuilding

Inläggav lajnus92 » 2010-05-29 12:35:06

Tjenare! Jag har under snart 1 år haft väldigt starkt intresse för bodybuilding och kör på allt jag kan. Här ändrat kosten och äter 200g/proteiner per dag, sköter allt. Jag tänker på det hela tiden och längtar till nästa dag då jag får träna mera.. jag kollar på filmer/dokumentärer om bodybuilding försöker lära mig allt jag kan lär mig hur man utför övningar korrekt via youtube.

Träningen går före allting, det går före skolan tyvärr. Jag vet inte direkt vart jag vill komma men vill väll se om det finns flera som verkligen brinner för det och veta att det finns flera som har starkt intresse för det, så skriv gärna lite om det :)
lajnus92
Ny medlem
 
Inlägg: 14
Anslöt: 2010-04-27
Ort: Dalarna

Inläggav Smokescreen » 2010-05-30 3:12:28

Jag hade ett starkt intresse för styrketräning förut.
Det är bra att du brinner för något. Det är oftast snabbaste vägen för att skapa en bredare intresse för närliggande ting som faktiskt kan stimulera dina sinnen. Så som från musik o meditation, kemi till simpel matte (Kaloriräkningar m.m m.m).

Låter bra. Hoppas du inte har missat vad som är lika mycket hjärngodis som anabol fysisk godis, som antiinflammatoriska lykopen från tomat till fiskolja för sin kraftig antiinflammatoriska och mångämnade verkningsområden. Och så förståss t.ex D3 vitamin som har visat sig kunna vara riktigt bra.

Förstås magensium för muskelkontraktion (spänning o avslappning) är lika viktigt, för inte bara muskler men hjärta o hjärna. Bättre sömn m.m.

Lägger du mer själliga nöje i träningen och glömmer inte att göra det du älskar, för att det är faktiskt stimulerande, så lär det ge så mycket.
Bara du inte blir en huduvdlös vana av att göra, hellre än att kunna uttrycka dig helt o fullt genom, så är det mer än bara lyfter skrot.
Smokescreen
Inaktiv
 
Inlägg: 621
Anslöt: 2010-05-04

Inläggav lajnus92 » 2010-05-30 13:42:38

Aa det har du rätt i ;) Kul att läsa det du skrivit!
lajnus92
Ny medlem
 
Inlägg: 14
Anslöt: 2010-04-27
Ort: Dalarna

Återgå till Intressanta intressen



Logga in