Kryssning

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Kryssning

Inläggav Mjau » 2009-06-24 14:50:51

Välkommna på kryssning!

Jag (Hanna Danmo) ordnar en kryssning för att fira att jag fyller 30 år i år.

När? Fredagen den 28 augusti 2009. Båten avgår 18.00 och är tillbaka 15.30 lördagen den 29/8.

För er som vill kombinera kryssningen med stora forumträffen: Om inte bussen från Centralen kan vänta finns det en annan resväg med kollektivtrafiken från hamnen till Flottsbro, mer information skickar jag till dem som anmäler intresse.

Var? Viking Cinderella som avgår vid Slussen i Stockholm.

Kostnad? I priset, från 470kr ingår resa i 4-bäddshytt, välkomstdrink och 3-rättersmeny. Jag bjuder på dryck till maten.

Hur? För att anmäla dig - Maila till hanna.danmo@gmail.com eller skicka ett PM här på forumet så får du mer information. (Det går också bra att ringa till min mobiltelefon, 070-404 08 01, men jag svarar helst på frågor via mail).

Anmäl ditt intresse så fort som möjligt, senast 15 juli.

(Presenter behövs inte eftersom ni behöver betala för att delta).

PS. Jag fyller år den 7 juli men firar i augusti i hopp om att fler kan vara med.

Hoppas du/ni kan/vill komma!

Vänliga hälsningar
Hanna Danmo
Senast redigerad av Mjau 2011-05-04 20:11:54, redigerad totalt 1 gång.
Mjau
 
Inlägg: 66
Anslöt: 2007-10-07
Ort: Stockholm

Inläggav nano » 2009-06-26 22:19:51

Jag skulle föredra något på landbacken, är inte så fasligt mycket för o dansa och framförallt är jag orolig att åka kryssningsbåt sedan Estonia.
Fast ska man åka båt så är det ju lämpligt denna tid på året då det är relativt varmt i vattnet ifall båten kantrar.
Gillar själva båtåkandet :)

Betalar gärna för mig själv även på landbacken :)
nano
 
Inlägg: 6161
Anslöt: 2008-06-20
Ort: /home/Jorden/Stockholm

Återgå till Träffar



Logga in