Ha As och tycka om att spola vatten.

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

 Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav linek » 2009-01-10 12:31:23

SnowballInHell skrev:
linek skrev:Fantastiska fantasier är jag den mest ovillige till att kväsa, men för att tråka till det, i vilka av dina simvatten väntar du dig jättebläckfisken och otäcka monster? Sådan fördjupning borde kunna kväsa bestämningen reella.


hmm, jag tror min ironiska tanke gick förlorad. (den brukar gå folk förbi när jag kör den muntligt också så..)
Havet i första hand! det är ju trots allt det sista stället som inte är helt utforskat och tömt på mysterier så fan vet vad som kan komma efter en ur djupet! :-)026
Tror jag ska satsa på att i första hand bota förföljelsemanin. Ok att monstren finns men de kan ju vara ute efter någon annan!
ok..rita rädsla för irrationella förföljare...eeh.


Nej, ironin gick inte förlorad. Jag misslyckades med att skriva ett svar som kunde både spela på den och samtidigt följa upp vad som eventuellt kunde finnas bakom den. Jag blev distanslös, ett osmakligt tillstånd. Men osmakligare ändå att släppa uppriktigheten, därav mitt val.

Berömvärd strategi. Som jag andades ut när Pan Stranou påpekade att spindlar har lättare att äta djur med exoskelett.
Senast redigerad av linek 2011-05-04 16:50:31, redigerad totalt 1 gång.
linek
 
Inlägg: 636
Anslöt: 2006-10-05
Ort: Stockholm

Inläggav Nilale » 2009-01-10 17:46:01

nano skrev:Tycker också om värmen i duschar, när andra kommenterat temperaturen så menar de att de bränner sig på den temp jag duschar i.
Altså inte att jag skulle ha en massa folk i duschen men jag ställer ju in värmen och sedan om någon duschar efter mig så bränner de sig om de inte sänker värmen.


Samma här. Man ska se ut som en kokt kräfta när man kliver ur duschen. Då har man haft lagom temperatur. :)
Senast redigerad av Nilale 2011-05-04 16:50:31, redigerad totalt 1 gång.
Nilale
 
Inlägg: 1507
Anslöt: 2008-05-02

Inläggav SnowballInHell » 2009-01-10 17:51:30

Linek: Spindlar som är så fina! Maskar däremot...lömska och hemska... ett föremål för fobiritande.
Jag tror nog de skulle kunna bedöva dig, spinna in dig i klibbig väv och sedan kalasa på dig när du blivit mör...Detta kanske inte hjälper?
Senast redigerad av SnowballInHell 2011-05-04 16:50:31, redigerad totalt 1 gång.
SnowballInHell
 
Inlägg: 206
Anslöt: 2008-10-22

Inläggav linek » 2009-01-10 18:01:04

SnowballInHell skrev:Linek: Spindlar som är så fina! Maskar däremot...lömska och hemska... ett föremål för fobiritande.
Jag tror nog de skulle kunna bedöva dig, spinna in dig i klibbig väv och sedan kalasa på dig när du blivit mör...Detta kanske inte hjälper?

Bara masochistiska exemplar. Den välanpassade majoriteten föredrar en bälta när som helst. Majoriteten är väl välanpassad? * klänger med naglarna på rationalitetens klippa *

Men du, vågar vi gå tillbaka till skräcktråden och ta resten där?
Senast redigerad av linek 2011-05-04 16:50:31, redigerad totalt 1 gång.
linek
 
Inlägg: 636
Anslöt: 2006-10-05
Ort: Stockholm

Inläggav SnowballInHell » 2009-01-10 21:19:19

linek skrev:
SnowballInHell skrev:Linek: Spindlar som är så fina! Maskar däremot...lömska och hemska... ett föremål för fobiritande.
Jag tror nog de skulle kunna bedöva dig, spinna in dig i klibbig väv och sedan kalasa på dig när du blivit mör...Detta kanske inte hjälper?

Bara masochistiska exemplar. Den välanpassade majoriteten föredrar en bälta när som helst. Majoriteten är väl välanpassad? * klänger med naglarna på rationalitetens klippa *

Men du, vågar vi gå tillbaka till skräcktråden och ta resten där?


Akta så du inte faller.
Hell yeah - här ska ritas antimaskpropaganda! *rrrrryys* Ehh..ller vilken av skräcktrådarna? Det här börjar hursomhelst kännas OT, har för mig det handlade om vatten. Se så välanpassad man är och rättar sig i ledet :D
Senast redigerad av SnowballInHell 2011-05-04 16:50:31, redigerad totalt 1 gång.
SnowballInHell
 
Inlägg: 206
Anslöt: 2008-10-22

Inläggav nano » 2009-01-11 5:54:45

Nilale skrev:Samma här. Man ska se ut som en kokt kräfta när man kliver ur duschen. Då har man haft lagom temperatur. :)
Undrar om man verkligen ska det men det är rätt snyggt :)
Inte lika säker på att det är så hälsosamt, vilken effekt det skulle ha vet jag inte.
nano
 
Inlägg: 6161
Anslöt: 2008-06-20
Ort: /home/Jorden/Stockholm

Återgå till Övriga Aspergerfrågor



Logga in