fråga om fallout 3

Allt om hård- och mjukvara samt övriga it-relaterade diskussioner.

 Moderatorer: Alien, atoms

fråga om fallout 3

Inläggav manne » 2008-12-25 19:54:16

har kört fast nu under flera veckors tid i fallout 3..

Hur aktiverar man pumpen asså control pumpen för att få i gång vatten-projektet..ligger förresten på banan River City eller befinner mig i riverty city och har just befriat min farsa i från data simulationen och jag och forskar gänget,pappan ska just till att sätta i gång med operation renligt vatten..
Men jag hittar inte till aktiverings pumpen i byggnaden..
och hur gör man för att aktivera den då.. :?:

snälla behöver hjälp.. :cry: :cry: :cry:
Senast redigerad av manne 2011-05-04 17:00:28, redigerad totalt 1 gång.
manne
 
Inlägg: 18562
Anslöt: 2007-08-23

Re: fråga om fallout 3

Inläggav mnordgren » 2008-12-25 19:59:07

manne skrev:har kört fast nu under flera veckors tid i fallout 3..

Hur aktiverar man pumpen asså control pumpen för att få i gång vatten-projektet..ligger förresten på banan River City eller befinner mig i riverty city och har just befriat min farsa i från data simulationen och jag och forskar gänget,pappan ska just till att sätta i gång med operation renligt vatten..
Men jag hittar inte till aktiverings pumpen i byggnaden..
och hur gör man för att aktivera den då.. :?:

snälla behöver hjälp.. :cry: :cry: :cry:


Du skulle ha varnat för spoilers eftersom du avslöjar delar av handlingen.
:-)196

Det är nog lättast att söka rätt på någon walkthrough eller kolla på nåt Fallout-forum.
Senast redigerad av mnordgren 2011-05-04 17:00:28, redigerad totalt 1 gång.
mnordgren
 
Inlägg: 9546
Anslöt: 2007-09-16
Ort: Vaffövillduvetadedå?

Inläggav OnionKnight » 2008-12-26 7:19:37

Om jag minns rätt så ska du från ingången till Lincoln Memorial gå rakt fram för att komma till en kloak som du ska gå ner i och följa tills du kommer fram till en pump. Hursomhelst så finns alltid en map marker du kan följa på det uppdraget för att hitta vart du ska.

Main questet är för övrigt lite farligt att följa, för när du klarat spelet får du inte fortsätta spela.
Senast redigerad av OnionKnight 2011-05-04 17:00:28, redigerad totalt 1 gång.
OnionKnight
 
Inlägg: 159
Anslöt: 2008-03-12

Inläggav manne » 2008-12-26 21:14:00

OnionKnight skrev:Om jag minns rätt så ska du från ingången till Lincoln Memorial gå rakt fram för att komma till en kloak som du ska gå ner i och följa tills du kommer fram till en pump. Hursomhelst så finns alltid en map marker du kan följa på det uppdraget för att hitta vart du ska.

Main questet är för övrigt lite farligt att följa, för när du klarat spelet får du inte fortsätta spela.


ok tack yess man jag har faktiskt hittat pumpen i kloaken men kanske
man då har för lite i någon skala tex sience eller något anat som gör att
man inte kan aktivera pumpen för nere i kloaken har jag varit många gg
och sätt en stor kran man ska vrida på och så men jag kan ej göra det tyvär ändå.. :cry:
Senast redigerad av manne 2011-05-04 17:00:32, redigerad totalt 1 gång.
manne
 
Inlägg: 18562
Anslöt: 2007-08-23

Inläggav OnionKnight » 2008-12-27 9:50:22

manne skrev:ok tack yess man jag har faktiskt hittat pumpen i kloaken men kanske
man då har för lite i någon skala tex sience eller något anat som gör att
man inte kan aktivera pumpen för nere i kloaken har jag varit många gg
och sätt en stor kran man ska vrida på och så men jag kan ej göra det tyvär ändå.. :cry:

Den ska gå att vrida på utan några krav. Kranen är liten, ungefär lika stor som en hand. Den finns i ett eget rum som är en återvändsgränd så den är svår att missa. Som sagt borde din map marker säga åt vilket håll du bör gå, och kunna utesluta den du har hittat.
Senast redigerad av OnionKnight 2011-05-04 17:00:32, redigerad totalt 1 gång.
OnionKnight
 
Inlägg: 159
Anslöt: 2008-03-12

Inläggav manne » 2008-12-27 15:16:07

OnionKnight skrev:
manne skrev:ok tack yess man jag har faktiskt hittat pumpen i kloaken men kanske
man då har för lite i någon skala tex sience eller något anat som gör att
man inte kan aktivera pumpen för nere i kloaken har jag varit många gg
och sätt en stor kran man ska vrida på och så men jag kan ej göra det tyvär ändå.. :cry:

Den ska gå att vrida på utan några krav. Kranen är liten, ungefär lika stor som en hand. Den finns i ett eget rum som är en återvändsgränd så den är svår att missa. Som sagt borde din map marker säga åt vilket håll du bör gå, och kunna utesluta den du har hittat.


tack jag hade för mig att den fanns i den dära kloaken i byggnaden..?
manne
 
Inlägg: 18562
Anslöt: 2007-08-23

Återgå till IT-forum



Logga in