Enkel förbättring av sökfunktionen?

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

 Moderatorer: Alien, atoms

Enkel förbättring av sökfunktionen?

Inläggav Dagobert » 2024-03-27 18:52:50

Alien skrev:Jag lär inte ha så mycket att tillföra just för att jag är så oteknisk. Du tycks också vara både misstänksam mot mig och överdriva mitt inflytande.

F ö har jag väl aldrig påstått att en förbättring av sökfunktionen är onödig utan bara skrivit hur jag själv gör. Sedan är det så mycket som inte fungerar som är mer akut. Men det kan behövas en genomgripande uppdatering, dvs jag vet inte om det går att ändra på något alls innan dess.

Överdriva inflytande - är du inte 1 av 3 eller 4? Det är ganska stort inflytande, förutsatt att de andra lyssnar på dig.

Du har väl inte direkt påstått att förbättringen är onödig, men heller inte kommit med ett positivt ord, utan bara hur man kan använda "Avancerad sökning", vilket du efter 26 år behärskar, dock inte nykomlingar.

Vet inte vad som är mer akut än att hålla kvar nykomlingar, vilket är syftet med min förbättring.

"Genomgripande uppdatering"? Låter du det bästa bli det godas fiende? Jag tror inte att nån genomgripande uppdatering kommer att ske under vår livstid.

Spoiler: visa
Påminner om Mark Twain som utarbetade en perfekt plan för en eldsvådas släckande, färdig 3 veckor efter att eldsvådan var släckt.
Glöm det, ta inte upp det i tråden.
Dagobert skrev:vilket du efter 26 år behärskar
Fel, ska vara 16, inte 26.
Dagobert
 
Inlägg: 14140
Anslöt: 2010-11-30

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter



Logga in