Intressekoll träff för icke-män i Göteborg

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Intressekoll träff för icke-män i Göteborg

Inläggav Vaniljflickan » 2023-08-26 22:46:32

Hej!
Jag vill försöka se om det går att träffa andra på spektrat som inte är män. Dvs alla som identifierar sig som kvinnor. Vore kul att kanske ses någon gång i månaden eller så och diskutera intressen och fika, eller annat som intresserar.

Skriv här eller pm så styr vi upp något :-)Happy





Varför icke-män?
Tanken bakom detta för min del är att jag söker andra likasinnade personer att umgås med. Jag tror att samhället formar oss lite olika beroende på de olika fack vi placeras in i som beror av kön och att vi får lite olika erfarenheter och beteenden därför.
Vaniljflickan
 
Inlägg: 2093
Anslöt: 2011-02-01
Ort: Pokéstan

Intressekoll träff för icke-män i Göteborg

Inläggav Skogkatt » 2023-08-26 23:55:29

Jag vill bara nämna att vem som helst kan säga att de identifierar sig som kvinna. Så det är nog smartare att säga "träff för kvinnor" om du vill undvika att ha män där. Lycka till med träffen.
Skogkatt
 
Inlägg: 6158
Anslöt: 2021-10-02

Intressekoll träff för icke-män i Göteborg

Inläggav Vaniljflickan » 2023-08-27 14:52:24

Skogkatt skrev:Jag vill bara nämna att vem som helst kan säga att de identifierar sig som kvinna. Så det är nog smartare att säga "träff för kvinnor" om du vill undvika att ha män där. Lycka till med träffen.


Tack skogkatt men, jag är faktiskt okej med att även transpersoner som inte är födda med ett kvinnligt kön mellan benen också kommer, det är därför jag har skrivit så. Tack för lyckönskningen : )

Vill helst inte att människor som identifierar sig som män skriver här alls eller kommenterar, jag är nöjd med tråden som den är.
Vaniljflickan
 
Inlägg: 2093
Anslöt: 2011-02-01
Ort: Pokéstan

Återgå till Träffar



Logga in