Varför hänger ni på AF?

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

 Moderatorer: Alien, atoms

Varför hänger ni på AF?

Inläggav Paladinen » 2022-02-21 10:08:49

Jag hadde en gång en apsie kompis som fick aspis utbrott för att jag skojade om en lp-skiva i hens lp-samling.

Jag orkar inte med sånt folk , jag vill umgås med extremt högfungerande människor som inte får apsie meltdown eller apsie vredesutbrott för minsta lilla eller feltolkar precis allt man säger.
Paladinen
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 3113
Anslöt: 2020-12-23
Ort: För han är min soldat någonstans i Sverige

Varför hänger ni på AF?

Inläggav FuzzyFluffy » 2022-02-21 12:49:55

effektivt sätt att döda tid på när jag skaffat en cykel försvinner jag från internet jag ska cykla och lyssna på ljudböcker ta med mig min kamera kommer bara vara i min lägenhet för basala saker som dusch äta toalett sova försöker att gå ner i vikt väger idag 113 för sju åtta månader sen vägde jag 148 så jag har gått ner 35 kg mitt mål är att väga 85 80 kg 15 10 kg övervikt är " ok "

Med motion vet jag att kan nå ditt mitt wakeup call var när mitt knä gick ur led de gjorde så jävla ont att jag mådde illa jag var helt naken insvept i ett sänglakan kröp till min mobil som tack gode gud låg precis framför mig ringer 112 eftersom där inte fanns några pengar på mobilen.. kunde inte ringa någon annan de sätter mitt knä rätt spenderar hela min lördag på intensiven värsta var att efter.. när jag skulle sova var det som om någon fyllt mitt knä med sand men fysisk terapi fixade mig.

detta var i samma veva som min aktivitetsersättning blev nekad... :roll: Hur överlevde jag det året?


Idag fungerar mitt knä som vanligt. Idag är jag en helt ny människa! 35 kg lättare. Om du bestämmer dig kan du göra vad som helst :-)Happy

Nej man kan inte gå igenom det jag har gjort utan att bli en motivational speaker. De hänger liksom ihop!
FuzzyFluffy
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 963
Anslöt: 2021-09-05
Ort: Ängelholm

Återgå till Övriga Aspergerfrågor



Logga in