Du har inte behörighet att läsa trådar i denna kategori.

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

 Moderatorer: atoms, Alien

Du har inte behörighet att läsa trådar i denna kategori.

Inläggav ufo » 2021-02-13 1:42:03

Du har inte behörighet att läsa trådar i denna kategori.
Vad betyder det här?

Okej jag saknar behörighet, men varför?
Det framkommer inga ledtrådar alls om anledningen eller vem man kan fråga eller ens en liten liten hänvisning till någon förklarande text öht.

Jag kanske bara skrev något dumt, strax innan jag pausade sociala nätverk. Men då önskar jag bli påmind, så jag får se vilket rövhål jag var då.
ufo
 
Inlägg: 4634
Anslöt: 2007-06-23
Ort: En liten bit utanför skogen.

Du har inte behörighet att läsa trådar i denna kategori.

Inläggav atoms » 2021-02-13 3:12:18

Moderator:

Jag antar att det är avdelningen "Samhälle, religion och politik" som du försökt nå, jag har därför lagt till dig i den gruppen. Annars är det något som man kan åtgärda på egen hand.
atoms
Moderator
 
Inlägg: 18053
Anslöt: 2009-05-05
Ort: Norrköping

Du har inte behörighet att läsa trådar i denna kategori.

Inläggav ufo » 2021-02-13 15:12:59

atoms skrev:Moderator:
Jag antar att det är avdelningen "Samhälle, religion och politik" som du försökt nå,
Rätt gissat, men jag var också nyfiken på om det fanns fler underground avdelningar.

atoms skrev:jag har därför lagt till dig i den gruppen.
Tack men jag avstår gärna, inte så intresserad av vita mäns kränkthet om negerbollens vara.

atoms skrev:Annars är det något som man kan åtgärda på egen hand.
Jaha.

Efter lite letande så fann jag under "Kontrollpanelen/Användargrupper/Ändra Medlemskap" möjligheten att justera det där själv.

---

Ni kan om möjligt se över den publika informationen så nya medlemmar lättare kan hantera det här själva.
ufo
 
Inlägg: 4634
Anslöt: 2007-06-23
Ort: En liten bit utanför skogen.

Du har inte behörighet att läsa trådar i denna kategori.

Inläggav johan88 » 2021-02-13 16:57:04

ufo skrev:Ni kan om möjligt se över den publika informationen så nya medlemmar lättare kan hantera det här själva.

Blir tyvärr lite svårt då det meddelande du fick upp är samma för alla kategorier man inte har behörighet att se.
johan88
Tekniker
 
Inlägg: 379
Anslöt: 2011-08-28
Ort: Stockholm

Du har inte behörighet att läsa trådar i denna kategori.

Inläggav ufo » 2021-02-13 17:28:57

johan88 skrev:
ufo skrev:Ni kan om möjligt se över den publika informationen så nya medlemmar lättare kan hantera det här själva.

Blir tyvärr lite svårt då det meddelande du fick upp är samma för alla kategorier man inte har behörighet att se.
Vilket borde förenkla arbetet.

Det borde gå att hänvisa till en specifik tråd/inlägg där ni förklarar hur/varför man ändrar grupptillhörighet.
Minns jag rätt så skall ni hitta frasen "Du har inte behörighet att läsa trådar i denna kategori." bland språkinställningarna, på den kan man lägga till en länk.
ufo
 
Inlägg: 4634
Anslöt: 2007-06-23
Ort: En liten bit utanför skogen.

Du har inte behörighet att läsa trådar i denna kategori.

Inläggav johan88 » 2021-02-13 21:20:51

ufo skrev:Det borde gå att hänvisa till en specifik tråd/inlägg där ni förklarar hur/varför man ändrar grupptillhörighet.

Finns fler anledningar till att man inte har tillgång till en specifik kategori än att man bara inte har gått med i rätt grupp. Det är alltså olika anledningar till olika kategorier.
johan88
Tekniker
 
Inlägg: 379
Anslöt: 2011-08-28
Ort: Stockholm

Du har inte behörighet att läsa trådar i denna kategori.

Inläggav ufo » 2021-02-14 1:32:58

@johan88

Efter att atoms gav mig vägledning, så lämnade jag bara ett tips, tänkte att det kanske kunde underlätta för administrationen framleds.
Det var inget krav eller ens ett önskemål, bara ett enkelt tips.
Ni behöver inte beakta det, det går bra att ignorera också, det är lugnt.

Men att få ett svar på papegojspråket är provocerande.
Nu tror jag inte att du gjorde det med flit. Så no hard feeling här.

---
Glöm inte bort att: Med forumsmotorn phpbb3 så är väldigt lite svårt.
ufo
 
Inlägg: 4634
Anslöt: 2007-06-23
Ort: En liten bit utanför skogen.

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter



Logga in