Bevaka trådar

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

 Moderatorer: atoms, Alien

Bevaka trådar

Inläggav Tardis89 » 2017-04-15 17:47:54

Alltså varför kan man fortfarande inte bevaka trådar?? Det är väldigt jobbigt att behöva leta igenom listan med sina egna trådar för att hitta just en specifik tråd!

:/ Skullle vara underbart om man kunde det!
Tardis89
 
Inlägg: 170
Anslöt: 2014-10-02

Bevaka trådar

Inläggav ankhh » 2017-04-15 17:49:52

Menar du att det inte funkar att klicka "Bevaka denna tråd" under en viss tråd? :-)063
ankhh
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 2959
Anslöt: 2016-06-27

Bevaka trådar

Inläggav Tardis89 » 2017-05-18 17:26:44

ankhat skrev:Menar du att det inte funkar att klicka "Bevaka denna tråd" under en viss tråd? :-)063


jag tänker att jag kan bevaka en tråd, och sen får man en notis när någon har skrivit i den. Och att man har alla sina bevakade trådar på ett och samma ställe. Nu är det så jobbigt när man ska hitta en viss tråd och man måste leta igenom flera sidor för att hitta den.
Tardis89
 
Inlägg: 170
Anslöt: 2014-10-02

Bevaka trådar

Inläggav ankhh » 2017-05-18 20:19:55

OK, jag förstår fortfarande inte problemet.

Nästan längst ner, efter sista posten & svarsrutan på varje sida, kan man klicka i om man vill bevaka tråden ifråga:
bevaka.png

Jag valde att bevaka just den här tråden som ett test, och nu ser det ut så här längst ner istället:
avbevaka.png

Jag fick ett mail till den adress jag har registrerat på AF när du nu hade postat i tråden. Så här står det:
Hej ankhat,

Du får detta meddelande för att du bevakar tråden "Bevaka trådar" på "AspergerForum". Denna tråd har besvarats sedan ditt senaste besök. Du kan använda följande länk för att läsa svaren som gjorts, inga fler meddelanden kommer att skickas förrän du besökt tråden.

Om du vill visa det nyaste inlägget som gjorts sedan ditt senaste besök, klicka på följande länk:
viewtopic.php?f=4&t=50870&p=1461929&e=1461929

Om du vill besöka tråden, klicka på följande länk:
bevaka-tradar-t50870.html

Om du vill besöka kategorin, klicka på följande länk:
regler-nyheter-och-synpunkter-f4.html

Om du inte längre vill bevaka denna tråd klickar du antingen på "Sluta bevaka denna tråd"-länken som du hittar ovanför tråden i länken ovan, eller genom att klicka på följande länk: [personlig URL till inställningen i Kontrollpanelen]


Så, jag tycker att det verkar fungera som det ska. :-)Happy

---
PS: Ett litet fel finns det ju i mailet. Det står att "Sluta bevaka denna tråd"-länken finns ovanför tråden, men den är alltså nedanför sista posten & svarsrutan på sidan.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
ankhh
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 2959
Anslöt: 2016-06-27

Bevaka trådar

Inläggav Hadraniel » 2017-05-20 17:45:02

ankhat skrev:OK, jag förstår fortfarande inte problemet.

Nästan längst ner, efter sista posten & svarsrutan på varje sida, kan man klicka i om man vill bevaka tråden ifråga:
bevaka.png

Jag valde att bevaka just den här tråden som ett test, och nu ser det ut så här längst ner istället:
avbevaka.png

Jag fick ett mail till den adress jag har registrerat på AF när du nu hade postat i tråden. Så här står det:
Hej ankhat,

Du får detta meddelande för att du bevakar tråden "Bevaka trådar" på "AspergerForum". Denna tråd har besvarats sedan ditt senaste besök. Du kan använda följande länk för att läsa svaren som gjorts, inga fler meddelanden kommer att skickas förrän du besökt tråden.

Om du vill visa det nyaste inlägget som gjorts sedan ditt senaste besök, klicka på följande länk:
viewtopic.php?f=4&t=50870&p=1461929&e=1461929

Om du vill besöka tråden, klicka på följande länk:
bevaka-tradar-t50870.html

Om du vill besöka kategorin, klicka på följande länk:
regler-nyheter-och-synpunkter-f4.html

Om du inte längre vill bevaka denna tråd klickar du antingen på "Sluta bevaka denna tråd"-länken som du hittar ovanför tråden i länken ovan, eller genom att klicka på följande länk: [personlig URL till inställningen i Kontrollpanelen]


Så, jag tycker att det verkar fungera som det ska. :-)Happy

---
PS: Ett litet fel finns det ju i mailet. Det står att "Sluta bevaka denna tråd"-länken finns ovanför tråden, men den är alltså nedanför sista posten & svarsrutan på sidan.


Dock vore det ju intressant att kunna få ett meddelande om bevakade trådar här på forumet istället för på mailen tycker i alla fall jag själv eftersom jag inte kollar min mail så speciellt ofta och inte heller vill ha något meddelande dit trots att jag gärna skulle vilja ha möjligheten kunna följa vissa trådar lite lättare till och från när jag loggar in här.
Hadraniel
 
Inlägg: 415
Anslöt: 2014-01-03

Bevaka trådar

Inläggav ankhh » 2017-05-20 22:38:01

Hadraniel skrev:Dock vore det ju intressant att kunna få ett meddelande om bevakade trådar här på forumet istället för på mailen tycker i alla fall jag själv eftersom jag inte kollar min mail så speciellt ofta och inte heller vill ha något meddelande dit trots att jag gärna skulle vilja ha möjligheten kunna följa vissa trådar lite lättare till och från när jag loggar in här.

Det håller jag med om (och så har jag sett det fungera på andra ställen). :-)Happy

Men även med mail slipper man ju det som Tardis89 tycker är jobbigast, nämligen att leta igenom en massa trådar "manuellt".
ankhh
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 2959
Anslöt: 2016-06-27

Bevaka trådar

Inläggav Tardis89 » 2017-05-29 18:24:34

Åh! Det had jag totalt missat!! TACK :D <3
Tardis89
 
Inlägg: 170
Anslöt: 2014-10-02

Bevaka trådar

Inläggav vofff » 2017-12-13 12:43:28

Jag hamnade också här, problemet löst! Tack!
vofff
 
Inlägg: 445
Anslöt: 2015-05-13
Ort: Malmö

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter



Logga in