Hur ser du ditt arbetsliv just nu? (Omröstning)

Diskussioner kring allt som rör arbete och studier.

 Moderatorer: Alien, atoms

Hur ser ditt arbetsliv ut just nu?

Jag jobbar heltid på vanlig arbete.
13
21%
Jag jobbar på deltid i vanligt arbete.
8
13%
Jag jobbar på daglig verksamhet.
4
6%
Jag jobbar som med en trygghetsantällning i privat företag .
6
10%
jag jobbar som med en trygghetsantällning i kommunal eller statlig verksamhet.
0
Inga röster
Inget arbetsliv alls, jag är sjukskriven eller sjukpensionär.
15
24%
Har eget företag och anpassar min arbetsförmåga efter det.
1
2%
Inget arbete just nu, studerar till yrke.
1
2%
Inget arbete just nu, studerar högre utbildningen.
7
11%
Inget arbete just nu, studerar och har arbete.
0
Inga röster
.
4
6%
Inget arbete just nu, studerar för kul, har inget arbete.
3
5%
 
Antal röster : 62

Hur ser du ditt arbetsliv just nu? (Omröstning)

Inläggav Kahlokatt » 2016-03-17 23:03:32

Praktik på Erikshjälpen två dagar i veckan, samt två dagar på en Daglig Verksamhet enbart för personer med Asperger. Det sistnämnda mest för sällskapets skull, jag vill inte mista kontakten med alla mysiga människor där.
Inom Erikshjälpen finns dock inga karriärmöjligheter; de flesta där är antingen volontärer eller satta i "åtgärd".
Jag är utbildad museolog och skulle helst av allt vilja arbeta som guide.
Kahlokatt
 
Inlägg: 21459
Anslöt: 2008-10-08
Ort: Personal Prison

Hur ser du ditt arbetsliv just nu? (Omröstning)

Inläggav Per-Fredrik » 2016-03-18 0:21:58

Hur orkar ni frdelar ni arbete och privatliv? Hrt vissa Aspbergare arbetare jobbar 8 timmar och g sover 10 timmar fr ladda batterier. Andra deltid osv?
Per-Fredrik
 
Inlägg: 60
Anslöt: 2015-03-16
Ort: Stockholm

Hur ser du ditt arbetsliv just nu? (Omröstning)

Inläggav Huggorm » 2016-03-18 0:26:15

Jag är ledig två veckor nu över påsk, sedan blir det ytterligare en butik att bygga om i knappt tre veckor och sedan har jag inga mer planer. Långledig eller hoppa på något nytt projekt?
Huggorm