Skrev om hur man räddar sitt äktenskap, sköt sin fru

Tipsa om nyheter, böcker, filmer, hemsidor o.s.v. här.

 Moderatorer: Alien, atoms

Skrev om hur man räddar sitt äktenskap, sköt sin fru

Inläggav Alien » 2013-10-11 16:09:39

Metro skrev:Offentliga register visar att paret gifte sig i januari 2010, skiljde sig i februari 2012 och gifte sig sedan igen tre månader senare. Enligt Miamipolisen ska dödsskjutningen ha ägt rum efter att hon sagt att hon ville lämna honom. Igen.

Mannen är författare och har skrivit flera böcker om bland annat äktenskap. En av böckerna kom ut så sent som i februari 2013, med den nu minst sagt olyckliga titeln ”Hur jag räddade någons liv, äktenskap och familjeproblem genom kommunikation”.

I beskrivningen av boken står det även att författaren berättar hur han räddade sitt eget äktenskap efter en skilsmässa och sedan gift om sig med samma person.
http://www.metro.se/nyheter/skrev-bocke ... ek52kiLfk/

Vissa äktenskap kanske inte ska räddas. Eller vissa män borde man aldrig gifta sig med, fast det syns ju inte på utsidan att han är personighetsstörd el vad det är som får honom all hellre döda henne än låta henne gå.

Mannen skrev om vad han gjort på Facebook och postade också en bild på sin frus döda kropp:
"Im going to prison or death sentence for killing my wife love you guys miss you guys takecare Facebook people you will see me in the news."
http://www.nola.com/news/index.ssf/2013 ... s_wif.html

Allt måste man tydligen dela med sig av via Facebook. :shock:

Om han nu inte får dödsstraff så kan han ju skriva en ny bok i fängelset på temat "Hur jag räddade mitt äktenskap och dödade min fru".
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Skrev om hur man räddar sitt äktenskap, sköt sin fru

Inläggav earlydayminer » 2013-10-11 16:21:00

Vilket otroligt sätt att lämna sin fru på. Hederslöst! En ganska makaber bild, mycket sorgligt att se hur hon ligger där livlös. Hon sjönk nog ihop med omedelbar verkan.

Fått nog av våld i hemmet! Trött på våldet mot kvinnor!

Den där mannen "went bananas", han var inte helt ok. Det är jag övertygad om.
earlydayminer
 
Inlägg: 12419
Anslöt: 2008-03-11
Ort: Wermland

Skrev om hur man räddar sitt äktenskap, sköt sin fru

Inläggav earlydayminer » 2013-10-11 16:22:33

Alien skrev:Allt måste man tydligen dela med sig av via Facebook. :shock:


Ja, att lägga ut bilden så där. Stå där, ta kortet, lägga ut den så hennes vänner och hans vänner kan se henne så där. Jävligt illa är det.
earlydayminer
 
Inlägg: 12419
Anslöt: 2008-03-11
Ort: Wermland

Skrev om hur man räddar sitt äktenskap, sköt sin fru

Inläggav plåtmonster » 2013-10-11 21:20:29

Det kanske inte är så smart att försöka köra på i ett misslyckat förhållande?
plåtmonster
 
Inlägg: 15480
Anslöt: 2010-03-23
Ort: Nära havet

Skrev om hur man räddar sitt äktenskap, sköt sin fru

Inläggav ElsaS » 2013-10-11 21:38:07

:shock:
ElsaS
 
Inlägg: 580
Anslöt: 2012-08-12
Ort: Skåne

Återgå till Tipsa medlemmarna



Logga in