Medicinskt experiment (studie på KI)

Vårdfrågor, medicinska aspekter samt forskning- och vetenskapsämnen.

 Moderatorer: Alien, atoms

Medicinskt experiment

Inläggav KI PET » 2013-02-05 14:19:59

Hej alla!
Jag heter Jacqueline Borg och är projektledare för PET-studien på KI som Tallbarr skrivit om. Jag är leg psykolog och med dr, och arbetar som forskare på Karolinska PET Center och på KIND (Karolinska Institutet Center for Neurodevelopmental Disorders).

Vi söker alltså deltagare till en hjärnavbildningsstudie som innefattar en undersökning med MRI och 2 undersökningar med PET. Om ni är intresserade av att delta i studien, maila till oss på petstudie.karolinska@gmail.com så kommer jag eller någon av mina medarbetare att kunna besvara alla frågor kring studien samt gå igenom både det praktiska kring deltagande!
KI PET
Ny medlem
 
Inlägg: 3
Anslöt: 2013-02-05

Medicinskt experiment

Inläggav Moggy » 2013-02-05 14:39:22

Skulle vara jättekul att komma med. Jag har mailet er nu.
Moggy
 
Inlägg: 12720
Anslöt: 2007-01-25

Medicinskt experiment

Inläggav plåtmonster » 2013-02-05 14:41:27

KI PET skrev:petstudie.karolinska@gmail.com

Varför har man inte en @ki.se address med tanke på att det är rätt privata uppgifter som hanteras jmfr vårdsekretess?
plåtmonster
 
Inlägg: 15480
Anslöt: 2010-03-23
Ort: Nära havet

Medicinskt experiment

Inläggav Chaos » 2013-02-05 15:09:18

Moggy skrev:Skulle vara jättekul att komma med. Jag har mailet er nu.
Likewise.
plåtmonster skrev:
KI PET skrev:petstudie.karolinska@gmail.com

Varför har man inte en @ki.se address med tanke på att det är rätt privata uppgifter som hanteras jmfr vårdsekretess?
Föreslog att de gör det i framtiden.
Chaos
 
Inlägg: 93
Anslöt: 2012-12-01
Ort: Stockholm

Medicinskt experiment

Inläggav KI PET » 2013-02-05 15:36:20

plåtmonster skrev:
KI PET skrev:petstudie.karolinska@gmail.com

Varför har man inte en @ki.se address med tanke på att det är rätt privata uppgifter som hanteras jmfr vårdsekretess?