Vilka är vi här?

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

 Moderatorer: Alien, atoms

Vilka är vi här?

Inläggav Natten » 2013-07-26 19:09:46

trampling skrev:nu blev jag avundsjuk på alla här som har barn :( jag är ju 29 år kille bor i stockholm danderyd. adopterad från sri lanka med as/adhd/damp. tycker om cykla promenader bio och resa till övergivna platser! men gillar också SCANIABILAR och jobbar som lastbilsförare!


Coolt att du klarar av att köra lastbil. Jag är utbildad yrkesförare men jag klarade bara 2 månader sen slutade jag. Tyckte det var alldeles för stressigt och för mycket ansvar.
Natten
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 371
Anslöt: 2013-06-19
Ort: Miljonprogrammet

Vilka är vi här?

Inläggav AEriksson » 2013-08-03 7:09:26

Kön: Man
Ålder: 27
Bor: Karlstad
Civilstatus: singel
Arbete: IT-konsult
Intressen: Dator/IT, motorsport, film, musik, arkadspel, resa och mycket annat
Diagnos: Ingen diagnos men har tydliga drag bekräftat

I yngre åren så kände jag inte att man kanske var lite "speciell" utan det kom senare. Ni vet hur det är, man tänker och ser världen lite annorlunda gentemot sina medmänniskor. De som förstår mig ("samma våglängd") brukar uppskatta mitt sällskap. Försöker få till ett förhållande men har nog träffat helt fel tjejer. Vi blir bara vänner och inget mer trots att jag inte har problem med det sociala och dem upplever mig som trevlig, charmig och snäll. Ni vet hur det kan vara. Blev medlem för att få diskutera med er andra för i och med svårigheterna i vardagen så är det tungt att leva och har gått igenom mycket lidande och depression. Det börjar bli bättre då jag accepterar för varje dag att jag är lite annorlunda.

Ska bli kul att få diskutera och träffa likasinnade!

--
Andreas
AEriksson
Ny medlem
 
Inlägg: 3
Anslöt: 2013-08-03

Vilka är vi här?

Inläggav Amelia » 2013-08-17 4:19:46

Hej!
Ny här på forumet. Fick min diagnos för AS för några månader sedan.
Pluggar till bibliotekarie.