Övernattningsmöjlighet i Göteborg önskas 7-10 juli !

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Övernattningsmöjlighet i Göteborg önskas 7-10 juli !

Inläggav Danne » 2011-05-09 17:25:24

Tjena

Jag tänkte åka ner till Göteborg för ett evenemang i sommar. Dock är ekonomin sådan att detta enbart kan ske om jag lyckas ordna ett billigt boende dom dagarna. Därför undrar jag om det finns någon som antingen har en soffa eller golvyta att erbjuda dom dagarna, eller kan tipsa om annat billigt boende där nere.

Jag ska i så fall vara i Göteborg fre-lör-sön (8-10/7), och därför vore det tacknämligt om jag kunde ha någonstans att sova från och med torsdag kväll. Sen åker jag hem direkt på söndag eftermiddag.

Större delen av dagarna är jag alltså upptagen, men i övrigt är jag hyfsat fri för övrigt trevligt umgänge i goda vänners lag. Så det vore kul att även passa på och träffa lite forumiter/aspergare kvällstid därnere när man ändå är där.

Jag är inte kräsen alls på boendet, allt som är bättre än tält duger alldeles utmärkt. En liten ekonomisk ersättning kommer naturligtvis att erbjudas om det kan uppmuntra till detta intrånget i privatlivet. 8)

Alla seriösa tips och förslag välkomnas både här i tråden och/eller via PM. Förslag på sociala träffar är också trevligt, men förutsätter förstås att mitt boende blir ordnat först på något vis.

M.v.h. Danne

Admin
Redigerade inlägget något.
Danne
 
Inlägg: 1861
Anslöt: 2009-07-28
Ort: Stockholm

Re: Övernattningsmöjlighet i Göteborg önskas 7-10 juli !

Inläggav DIProgan » 2011-05-09 17:36:59

Aspigt av dig att inte berätta vad det handlar om :P

Admin
Redigerade inlägget något.
DIProgan
 
Inlägg: 4558
Anslöt: 2008-10-14

Re: Övernattningsmöjlighet i Göteborg önskas 7-10 juli !

Inläggav Danne » 2011-05-09 18:55:18

Jag har bett att få tråden rensad från spekulationer om vad för evenemang som berörs.
Det är inte meningen att vara otrevlig, men jag hoppas det kan respekteras.
Tråden handlar om boende, och den som kan hjälpa till med detta får naturligtvis den information som behövs.

Så back to topic please.

Admin
Tog bort några inlägg med spekulationer kring orsaken till Dannes besök i Göteborg.
Danne
 
Inlägg: 1861
Anslöt: 2009-07-28
Ort: Stockholm

Re: Övernattningsmöjlighet i Göteborg önskas 7-10 juli !

Inläggav Yumie » 2011-05-09 23:57:30

Hej!

Hos mig finns en soffa i vardagsrummet som du kan låna. Det går att stänga till vardagsrummet så att du inte blir störd. Dock har jag både hund och marsvin. Jag bor här tillsammans med min fästman och sovrummet in till oss går också att stänga. Jag har extra täcke, kudde och sängkläder. Hör av dig om du intresserad!

Mvh
Melissa
Yumie
 
Inlägg: 104
Anslöt: 2010-05-27

Re: Övernattningsmöjlighet i Göteborg önskas 7-10 juli !

Inläggav JOR » 2011-05-10 9:09:08

Pemer erbjöd mig tidigare...

Så det är väl att returnera tjänsten.

Ha mig som backup.
Finns plats och kan gott tänka mig städa lite extra.
JOR
Tekniker
 
Inlägg: 1891
Anslöt: 2005-10-11
Ort: Göteborg

Re: Övernattningsmöjlighet i Göteborg önskas 7-10 juli !

Inläggav Danne » 2011-05-13 16:51:04

Vad snälla ni är. Jag kommer PM'a er för lite mer information. Det ser dessutom ut som jag enbart behöver övernattning 2 nätter, fre-sön.
Danne
 
Inlägg: 1861
Anslöt: 2009-07-28
Ort: Stockholm

Återgå till Träffar



Logga in