notch får inte posta (nu: bannad)
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
27 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
notch får inte posta (nu: bannad)
Admin
notch har fått ett tillfälligt postförbud tills jag hunnit med att moderera den strida ström av anmälningar och inlägg som kommit från honom (och andra i anslutning därtill) resp riktats såväl från som mot honom.
notch har fått ett tillfälligt postförbud tills jag hunnit med att moderera den strida ström av anmälningar och inlägg som kommit från honom (och andra i anslutning därtill) resp riktats såväl från som mot honom.
Senast redigerad av Titti 2011-03-03 1:53:11, redigerad totalt 2 gånger.
Illa. Jag hoppas att ni tar hänsyn till att det inte bara är han som eventuellt har brutit mot några forumregler. Jag har sett exempel på forumister som har varit väldigt otrevliga mot både mig och notch. Dessutom jobbar de i flock. 10 mot 1 är inte rättvist. Det är bra att han, med hjälp av sin intelligens, är kapabel till att hantera en hel flock med otrevliga människor.
Notch kom uppenbarligen in i tråden för att provocera, förstår inte hur man kan göra han till ett offer. Han skrev som om att alla andra än han själv vore feta nästan och förklarade vilka fel vi gjort för att vara feta i princip, gjorde antaganden om att vi andra som skrev där var smällfeta och dessutom ohälsosamma. Allt för att blåsa upp sitt eget ego, såna ska ner på marken fortast möjligt. Jag har fått erbjudande att ta en fika med honom.. 
Senast redigerad av Parvlon 2011-02-10 19:17:35, redigerad totalt 2 gånger.
Parvlon skrev:Notch kom uppenbarligen in i tråden för att provocera, förstår inte hur man kan göra han till ett offer. Han skrev som om att alla andra än han själv vore feta nästan och förklarade vilka fel vi gjort för att vara feta i princip, gjorde antaganden om att vi andra som skrev där var smällfeta och dessutom ohälsosamma. Allt för att blåsa upp sitt eget ego, såna ska ner på marken fortast möjligt. Jag har fått erbjudande att ta en fika med honom..
Notch berättade exakt så som det är. Att vissa av er inte klarar av att hantera sanningen är ert problem, inte hans.
Vilken sanning? Jag kan säkert leta upp hundra rena osanningar på de få poster han har hunnit med. Misstänker att profilen är ett alterego av en annan forumit, eller så "är han sån bara"..Sheyen skrev:Parvlon skrev:Notch kom uppenbarligen in i tråden för att provocera, förstår inte hur man kan göra han till ett offer. Han skrev som om att alla andra än han själv vore feta nästan och förklarade vilka fel vi gjort för att vara feta i princip, gjorde antaganden om att vi andra som skrev där var smällfeta och dessutom ohälsosamma. Allt för att blåsa upp sitt eget ego, såna ska ner på marken fortast möjligt. Jag har fått erbjudande att ta en fika med honom..
Notch berättade exakt så som det är. Att vissa av er inte klarar av att hantera sanningen är ert problem, inte hans.
Jag hanterar skit med spade eller så hoppas jag den torkar av sig själv. Det är inte skitets fel att existensen av den är fel för mig - det är från vilket håll skitet kommer som är problemet.
Fast Sheyen är ju här. Vi kan ju alltid utelämna Notch ur diskussionen, det de sa var ju i princip identiskt ändå.
- Angelic Fruitcake
- Anslöt: 2010-05-21
jorand skrev:Han berättade sin åsikt. Vilket alla har rätt att göra. Sanningen är sällan överensstämmande med enstaka personers åsikter.
Vill man ha gehör för sina åsikter är det en fördel om man kan framföra dessa på ett civiliserat sätt. Vilket gäller oss alla.
Det stämmer att det var hans åsikt. Jag berättade att han sa exakt så som det är. Det är MIN åsikt. Jag tycker att det han säger är sant. Så enkelt är det med det.
Ni kan ändra min åsikt, om ni klarar av att övertyga mig. Ingen tycks dock lyckas med det. Och JO, jag låter er visst försöka, men inte med hjälp av total skit. Jag är inte så lättmanipulerad.
Sheyen skrev:jorand skrev:Han berättade sin åsikt. Vilket alla har rätt att göra. Sanningen är sällan överensstämmande med enstaka personers åsikter.
Vill man ha gehör för sina åsikter är det en fördel om man kan framföra dessa på ett civiliserat sätt. Vilket gäller oss alla.
Det stämmer att det var hans åsikt. Jag berättade att han sa exakt så som det är. Det är MIN åsikt. Jag tycker att det han säger är sant. Så enkelt är det med det.
Och just där är kärnan i det hela. Att man är tydlig med vad som är ens egna åsikter. Och inte lägger fram dessa som absoluta sanningar.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter