Moderering pågår?
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
9 inlägg
• Sida 1 av 1
Moderering pågår?
Är det någon som modererar för glatta livet och lite på känn flyttar runt saker tillfälligt, eller har vi på allvar börjat radera trådar och inlägg på forumet? Jag pratar om Mea's inlägg här: http://www.aspergerforum.se/vilka-har-b ... 8-120.html
..som mig veterligen var en helt egen tråd tidigare, en tråd som inte står att finna. Även innehållande svar på inlägget som inte heller de går att finna.
..som mig veterligen var en helt egen tråd tidigare, en tråd som inte står att finna. Även innehållande svar på inlägget som inte heller de går att finna.
Moderator:
Moderering pågår hela tiden. Om ett inlägg passar bättre i en klistrad tråd (t ex Kontakt önskas el Vilka har barn) så flyttas det dit. Och en stor röd modruta blir bara störande där.
Fast just detta fall känner jag inte igen/kommer inte ihåg. Off-topic-inlägg flyttas till off-topic-tråden. Inlägg tas ibland bort helt, men inte utan kommentarer.
Moderering pågår hela tiden. Om ett inlägg passar bättre i en klistrad tråd (t ex Kontakt önskas el Vilka har barn) så flyttas det dit. Och en stor röd modruta blir bara störande där.
Fast just detta fall känner jag inte igen/kommer inte ihåg. Off-topic-inlägg flyttas till off-topic-tråden. Inlägg tas ibland bort helt, men inte utan kommentarer.
ufo skrev:Intressant, jag har då aldrig sett ett borttaget inlägg som har fått en röd ruta.Alien skrev:Inlägg tas ibland bort helt, men inte utan kommentarer.
Moderator:
Kolla i off-topic-tråden, den är full med röda rutor.
I andra fall finns en röd ruta i den kvarvarande tråden.
Tar man bort något på postarens egen begäran (t ex om den skrivit något som kan avslöja dens identitet) så brukar dock ingen röd ruta skrivas.
off-topic-tråden är ju dit ni brukar flytta inlägg.Alien skrev:Moderator:ufo skrev:Intressant, jag har då aldrig sett ett borttaget inlägg som har fått en röd ruta.Alien skrev:Inlägg tas ibland bort helt, men inte utan kommentarer.
Kolla i off-topic-tråden, den är full med röda rutor.
Jag har fortfarande inte sett ett borttaget inlägg med röd ruta.
Vid närmare eftertanke brukar jag inte se borttagna inlägg alls.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter