Meddelandet sparades, men måste godkännas av en moderator
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
5 inlägg
• Sida 1 av 1
Meddelandet sparades, men måste godkännas av en moderator
Men vafan!
Ta BORT, jag vill skriva!
Varför har jag fått en sån spärr på vissa delar av forumet?
Ta BORT, jag vill skriva!
Meddelandet sparades, men måste godkännas av en moderator innan det visas offentligt. Du kommer att underrättas när ditt inlägg har godkänts.
Varför har jag fått en sån spärr på vissa delar av forumet?
- Savanten Svante
- Anslöt: 2007-03-13
Re: Meddelandet sparades, men måste godkännas av en moderato
Hmm. Det är visst inte jag som fått spärr, det är artiklarna som har spärr!
- Savanten Svante
- Anslöt: 2007-03-13
Admin
Jag fick lite skrämselhicka när jag läste det och undrade vad som hänt men kunde ganska snabbt konstatera att det var helt i sin ordning. Alla svar på artiklarna förhandsgranskas men vi tittar på dem och släpper fram dessa så snart vi kan och vi hjälps åt allihop med det just därför.
Jag fick lite skrämselhicka när jag läste det och undrade vad som hänt men kunde ganska snabbt konstatera att det var helt i sin ordning. Alla svar på artiklarna förhandsgranskas men vi tittar på dem och släpper fram dessa så snart vi kan och vi hjälps åt allihop med det just därför.
Savanten Svante skrev:Hmm. Det är visst inte jag som fått spärr, det är artiklarna som har spärr!
Titti skrev:Admin
Jag fick lite skrämselhicka och undrade vad som hänt men kunde ganska snabbt konstatera att det var helt i sin ordning. Alla svar på artiklarna förhandsgranskas men vi tittar på dem och släpper fram dessa så snart vi kan och vi hjälps åt allihop med det just därför.
Fick skrämselhicka när jag postade mitt inlägg och spärrarna lossnade när det besvarades med ett meddelande om att förhandsgranskning var anbefallt.
så illa att det förtjänar förhandsgranskas av nå'n annan än mig själv???Inget PM
, ingen liten hint
och se där, där var svaret Mvh segdeg
Tackar, tycker det är bra med ett särskilt skydd för de redan förhandsgranskade artiklarna, en logik jag borde förstått mig på, utan tupplur.
Står här: hur-postar-man-artiklar-har-t21610.html
Det är ju inte meningen att medlemmarna ska bli skrämde el förbannade. Men de som läser denna tråd är iaf upplysta.
Det är ju inte meningen att medlemmarna ska bli skrämde el förbannade. Men de som läser denna tråd är iaf upplysta.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter