Mår skit just nu.
Re: Mår skit just nu.
kullan skrev:Jag kan inte sova. Försökte men misslyckades. Jag är trött men när lampan slocknar så far ögonen upp igen. suck!
Har samma problem.
Får du inte gå som i dvala
Menar du möjligen att du också skulle sova till 14.00 om du fick?
Det skulle jag också, om jag fick
Jag var lite otydlig. Menade att jag periodvis också har problem med att somna.
Men det är egentligen helt självförvållat. Inträffar så fort jag slarvar med mina rutiner.
Menar du möjligen att du också skulle sova till 14.00 om du fick?
Det skulle jag också, om jag fick
Jag var lite otydlig. Menade att jag periodvis också har problem med att somna.
Men det är egentligen helt självförvållat. Inträffar så fort jag slarvar med mina rutiner.
Jag är en nattuggla alltså. Men den dygnsrytmen är inte "kompatibel" med familjelivet.
Jag kan inte sova när det är kallt i rummet och med det menas under 23-24 grader.... Sover som bäst när ingen annan kan sova dvs när det är värmebölja ute, kryper då under mitt duntäcke och sover riktigt gott. Längtar till nästa sommar så tills dess får jag må skit.... =((((
Tiblan skrev:Jag kan inte sova när det är kallt i rummet och med det menas under 23-24 grader.... Sover som bäst när ingen annan kan sova dvs när det är värmebölja ute, kryper då under mitt duntäcke och sover riktigt gott. Längtar till nästa sommar så tills dess får jag må skit.... =((((
Sköldkörtelproblem?...
Joakoni skrev:Tiblan skrev:Jag kan inte sova när det är kallt i rummet och med det menas under 23-24 grader.... Sover som bäst när ingen annan kan sova dvs när det är värmebölja ute, kryper då under mitt duntäcke och sover riktigt gott. Längtar till nästa sommar så tills dess får jag må skit.... =((((
Sköldkörtelproblem?...
Nope. Testad flera gånger och varit sådan sedan jag var liten.
Det börjar kännas som att en mörk,kall och fuktig film sakta försvinner från mig nu. Jag börjar åter se ljuset tror jag. Det känns helt annorlunda mot förra året vid denna tiden.
Återgå till Övriga Aspergerfrågor