Lakrits inaktiverad?
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
32 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Lakrits inaktiverad?
Lakrits skrev:Då får de väl bestraffa mig då. Snälla rara, vad har du med det att göra?
Jag ville informera dig om eventuella konsekvenser av ditt agerande.
Det är verkligen inte nödvändigt.
1. Jag känner redan till dem.
2. Jag bryr mig inte.
3. De tycker inte om mig. Jag tycker inte om dem. Eller er andra heller.
1. Jag känner redan till dem.
2. Jag bryr mig inte.
3. De tycker inte om mig. Jag tycker inte om dem. Eller er andra heller.
Det står när man registrerar sig, att man skall läsa och godkänna reglerna. Jag förutsätter att folk inte är så lata och korkade att de struntar i det rådet.
Lakrits skrev:Det står när man registrerar sig, att man skall läsa och godkänna reglerna. Jag förutsätter att folk inte är så lata och korkade att de struntar i det rådet.
Men man bör inte anta saker.
Jag såg ett eventuellt regelbrott och ville informera dig om det, bara.
Sheyen skrev:Lakrits skrev:Det står när man registrerar sig, att man skall läsa och godkänna reglerna. Jag förutsätter att folk inte är så lata och korkade att de struntar i det rådet.
Men man bör inte anta saker.
Nej, du har rätt. Jag vet att folk är så korkade. Kan du sluta med det här nu, så att vi kan äta lunch i godan ro?
Lakrits skrev:Det står när man registrerar sig, att man skall läsa och godkänna reglerna. Jag förutsätter att folk inte är så lata och korkade att de struntar i det rådet.
Jag förutsätter att folk är just så korkade, lata och struntar i det just för att folk är Folk.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter