KrigarSjäl på krigsstigen

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms

Re: KrigarSjäl på krigsstigen

Inläggav Titti » 2012-01-24 16:41:13

Admin

Jag har inte haft tid att ta itu med den här tråden eftersom jag var borta praktiskt taget hela dagen igår och så även idag - det var det där med att sätta det verkliga livet först - och den har vuxit så snabbt att det kräver lite tid för att läsa ifatt.

Just läsa ifatt vill jag göra innan jag tar ställning till hur jag skall agera men spontant ogillar jag den här typen av trådar även om jag tillåter diskussioner kring moderatorernas arbete.

Jag låser tråden för att hinna titta på den senare i kväll. Impulsiva beslut blir sällan bra så därför avvaktar jag med att göra något mer innan jag har läst den.

Edit: Jag har flyttat en stor mängd inlägg ur denna tråd till Att starta trådar om enskilda forumister och Det allmänna forumklimatet. Den här tråden innehåller de inlägg som inte flyttats och tråden förblir låst. Om någon vill ha något ytterligare inlägg flyttat till en annan tråd får ni gärna anmäla inlägget så tittar jag på det.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Titti
Admin

Anslöt: 2007-09-16

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter

Logga in