KrigarSjäl får inte posta
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
44 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Banzai skrev:Fenren skrev:matterik skrev:Jag hoppas det finns någon som uppskattar era åtgärder.
ja här finns en som gör det iallafall.
+1
Jag måste bara få säga att jag avundas verkligen inte den sitsen moderatorer och administratörer befinner sig i. Jag skulle själv aldrig fixa att få kritik för fattade beslut utan deppa ihop totalt. Oavsett vilka beslut som fattas så kommer det alltid finnas de som ifrågasätter själva besluten och kompetensen hos beslutsfattarna eftersom alla tolkar saker olika och har olika värderingar.
Ni ska ha ett stort tack för att ni orkar engagera er och att ni orkar fortsätta - jag törs inte ens spekulera vilken mängd energi ni lägger ner på forumet varje dag.
+1
Inger skrev:Det jag förvånar mig mer över är att somliga aldrig får några tillsägelser för saker som borde vara minst lika oacceptabla som det vissa blir avstängda för.
Medhåll på det.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
Ja, väldigt starkt gjort att lägga ned så mycket fritid på att arbete ideellt för ett forum. Även om jag varit kritisk till vissa moderringar så gör ni i det stora hela ett superbra jobb.
Jag vill även be om ursäkt för mitt hårda svar till Parvlon. Det kanske var onödigt men jag blev väldigt arg för hans påhopp där när han ifrågasatte min IQ på ett elakt sätt. Jag ursäktar mig inte inför Parvlon då jag anser att min reaktion trots allt var motiverad men jag ber om ursäkt till alla andra ifall nån tog illa upp av mina hårda ord.
Jag kanske skulle ha nöjt mig med att anmäla inlägget, men mitt svar var en känslomässig reaktion.
Jag vill även be om ursäkt för mitt hårda svar till Parvlon. Det kanske var onödigt men jag blev väldigt arg för hans påhopp där när han ifrågasatte min IQ på ett elakt sätt. Jag ursäktar mig inte inför Parvlon då jag anser att min reaktion trots allt var motiverad men jag ber om ursäkt till alla andra ifall nån tog illa upp av mina hårda ord.
Jag kanske skulle ha nöjt mig med att anmäla inlägget, men mitt svar var en känslomässig reaktion.
Just den där forummedlemmen är utsatt för rena trakasserier från KrigarSjäls sida. Varje chans han får är han på den personen. Det är inte vackert. Tänkte att det var dags att jag sade det, har tänkt det många gånger men det har inte blivit av.Danne skrev:
Som i det här fallet, när Krigarsjäl gör ett medvetet, och elakt personangrepp på en annan forummedlem.
http://www.aspergerforum.se/sverigedemokraterna-rasister-eller-inte-t16994-72.html#443329
Att jag tycker det ser ut som trakasserier är för att personen är väldigt snäll mot alla och verkligen inte förtjänar några sådana där utspel mot sig. Vidare kan personen inte hjälpa att denne behöver mediciner och har psykosbenägenhet, något som ofta tas till som en slags härskarteknik för att förminska personen. Personen ska anses mindre vetande pga vissa sjukdomstillstånd. Så det kan vara någonting för krigarn att tänka på när han kommer tillbaka. Det är väl typiskt AS att inte själv se när man går på som en ångvält.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Admin
Dags för ett nytt postförbud för KrigarSjäl. Tre varningar ger regelmässigt postförbud och hans tredje varning kom igår.
Ni kan läsa varningarna här:
Första varningen
Andra varningen
Tredje varningen
Postförbudet gäller till och med 26 mars.
Dags för ett nytt postförbud för KrigarSjäl. Tre varningar ger regelmässigt postförbud och hans tredje varning kom igår.
Ni kan läsa varningarna här:
Första varningen
Andra varningen
Tredje varningen
Postförbudet gäller till och med 26 mars.
Frågor om avstängningar etc ställes här: rutiner-kring-varningar-och-avstangningar-t19067.html
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Hej!
En avstängning till 24 oktober, det är ju nästan hela året. Forumet lär inte bli detsamma utan herr KrigarSjäl. Jag förstår att forumet måste modereras, men det är alltid lika tråkigt när medlemmar blir avstängda. Vi behöver alla sorts människor och alla sorts diskussioner.
Hälsningar
Lilla Gumman
En avstängning till 24 oktober, det är ju nästan hela året. Forumet lär inte bli detsamma utan herr KrigarSjäl. Jag förstår att forumet måste modereras, men det är alltid lika tråkigt när medlemmar blir avstängda. Vi behöver alla sorts människor och alla sorts diskussioner.
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
Hej!
Jag läste i första inlägget i den här tråden, skrivet av Titti. Där står det:
Men det kanske är nåt jag inte har fattat här? Var står det 26 mars? Till och med maken surrade om 26 mars. Jag måste vara dum i huvudet.
Hälsningar
Lilla Gumman
Miche skrev:Lilla Gumman skrev:En avstängning till 24 oktober, det är ju nästan hela året.
Var fick du det ifrån?Titti skrev:Postförbudet gäller till och med 26 mars.
Jag läste i första inlägget i den här tråden, skrivet av Titti. Där står det:
Titti skrev:Admin
Idag fick KrigarSjäl sin tredje varning på relativt kort tid. Det ger honom ett postförbud tom 24 oktober.
Men det kanske är nåt jag inte har fattat här? Var står det 26 mars? Till och med maken surrade om 26 mars. Jag måste vara dum i huvudet.
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
Hej!
Tack, Bjäbbmonstret. Hmm. Maken visade mig var den rätta avstängningen står. Tyckte att 8 månder lät lite länge
en dryg månad låter mer rimligt.
Hälsningar
Lilla Gumman
Tack, Bjäbbmonstret. Hmm. Maken visade mig var den rätta avstängningen står. Tyckte att 8 månder lät lite länge
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter