holabaloo!

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

 Moderatorer: Alien, atoms

holabaloo!

Inläggav ChickWithDick » 2009-08-07 10:04:45

tjo på er med-jordbor! :P

mitt namn är otto, jag är ett regnbågsbarn som älskar att dansa, sjunga, hoppa i älvar, vakna upp utan kläder på okända och intressanta platser, åka utomlands på rejvpartyn och hitta intressanta pojkar och flickor å kramas med. :D

jag är trettio år å har aldrig haft jobb i hela mitt liv. mina föräldrar adopterade mej när de jobbade i utlandet på ett flykting-läger.

[b]efter nitton års kontakt med pzykologen fick jag så meine aschpbergersss-diagnos i maj i år. sålunda begåvad med min nya bokstavsdiagnos så har jag farit ut i livet som en inoljad rymdraket mot solen för att finna min lycka.[/b]

[b]jag är ihop med en underbar tjej som också jobbar som min personliga assistent. hon har kropp som cameron diaz. snart vill jag bli pappa..
:o :o :o

så, jag undrar hur jag ska va för att ha aschppärgär? 8)
Senast redigerad av ChickWithDick 2011-05-04 20:50:48, redigerad totalt 1 gång.
ChickWithDick
Ny medlem
 
Inlägg: 10
Anslöt: 2009-08-07

Inläggav ChickWithDick » 2009-08-07 11:31:10

test
Senast redigerad av ChickWithDick 2011-05-04 20:50:48, redigerad totalt 1 gång.
ChickWithDick
Ny medlem
 
Inlägg: 10
Anslöt: 2009-08-07

Inläggav Whiteline » 2009-08-07 13:47:57

Ahhh, scary colors! *flyr*

I vilket fall, om man är aspergare så har man vanligtvis inte en så stökig bakgrund som du verkar ha, och är därför vanligtvis ganska stel. Till och börja med, vad har (herrn?) för symptom om man får fråga? Eg., vad var motiveringen till att diagnosticera dig med AS?

Och, är du säker på att du inte har komorbid ADHD? :P
Senast redigerad av Whiteline 2011-05-04 20:50:48, redigerad totalt 1 gång.
Whiteline
 
Inlägg: 119
Anslöt: 2009-02-26
Ort: Linköping

Inläggav rapchic » 2009-08-07 14:13:34