Frimodig inaktiverad
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
55 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Frimodig inaktiverad
KrigarSjäl skrev:Frimodig 1 skrev:Men jag fattar inte en sak. Känner ni er intellektuellt handikappade?
Tycker du det verkar så? Exemplifiera.
Tja, bara några inlägg ovanför ditt så skrev Titti att kontot Frimodig1 hade inaktiverats och att Frimodig själv är fråntagen möjligheten att skriva inlägg under tre veckor. Ändå ber du honom exemplifiera något (som dessutom skrevs i en annan tråd om jag minns rätt).
Han får exemplifiera när han kommer tillbaka, enkelt va?
- KrigarSjäl
- Anslöt: 2006-08-10
KrigarSjäl skrev:Han får exemplifiera när han kommer tillbaka, enkelt va?
Ja, eller ännu bättre: Fråga honom det här igen när han är tillbaka.
Modererade mig själv och skrev mitt inlägg här istället för att hamna off-topic i denna, även om ämnet är rörande lika. inaktiverade-medlemmar-t22503.html
Hej igen.
Det var ett intressant oavsiktligt experiment, att först avaktivera sig och sen göra bort sig så man blir avstängd en period.
En del talar om vad de tycker om en. Bror Duktig och Zombie verkar vara ovanligt vänliga och välvilliga människor.
Sen kan man fundera över hur man skall förhålla sig till människor som tycker illa om en? Jag skulle vilja föreslå två steg. Först lyssnar man noga på vad de har att säga för att se om det finns nåt att lära av kritiken. Ibland kan illvilliga människor se saker hos en som välvilliga människor blundar för. Steg två är, att sedan man tagit till sig berättigade synpunkter, så glömmer man bort resten.
Lennart Frimodig
Det var ett intressant oavsiktligt experiment, att först avaktivera sig och sen göra bort sig så man blir avstängd en period.
En del talar om vad de tycker om en. Bror Duktig och Zombie verkar vara ovanligt vänliga och välvilliga människor.
Sen kan man fundera över hur man skall förhålla sig till människor som tycker illa om en? Jag skulle vilja föreslå två steg. Först lyssnar man noga på vad de har att säga för att se om det finns nåt att lära av kritiken. Ibland kan illvilliga människor se saker hos en som välvilliga människor blundar för. Steg två är, att sedan man tagit till sig berättigade synpunkter, så glömmer man bort resten.
Lennart Frimodig
Jag misstänker att jag blir provocerad ungefär som Lakrits.
Sen är jag en von-oben idiot. Jag förstår inte bättre. Under tonåren hände det en eller två gånger att jag blev lite bekymrad när människor inte tyckte om mig.
Jag lovar att peka ut det här med intellektuellt handikappad när jag stöter på det igen.
Lennart Frimodig
Sen är jag en von-oben idiot. Jag förstår inte bättre. Under tonåren hände det en eller två gånger att jag blev lite bekymrad när människor inte tyckte om mig.
Jag lovar att peka ut det här med intellektuellt handikappad när jag stöter på det igen.
Lennart Frimodig
Jag tror jag har lärt mig era spelregler.
Det är lite genant.
För tydlighetens skull.
Lennart Frimodig
Det är lite genant.
För tydlighetens skull.
Lennart Frimodig
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter