Egna alster
Re: Egna alster
LostInAForest skrev:vilken fantastisk tårta!
nu undrar jag bara - måste man äta HELA tårtan för att få ett extraliv eller räcker det med en bit? eller kanske två...
1+!
LostInAForest skrev:vilken fantastisk tårta!
nu undrar jag bara - måste man äta HELA tårtan för att få ett extraliv eller räcker det med en bit? eller kanske två...
Det är HELA tårtan som gäller, annars blir det nog bara lite förlängning av det liv man redan nöter på.
wuwei skrev:LostInAForest skrev:vilken fantastisk tårta!
Det är HELA tårtan som gäller, annars blir det nog bara lite förlängning av det liv man redan nöter på.
Halshugget och klart, självklart en portionsbit i min smak, men va' säj' ja ? Hä' kan ju int' sluta me' ann'at än "Paltkoma" de hä
Mvh kakdeg
Har pysslat ihop ett litet julkort. 
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Va fina grejor ni gör. Ser pilligt ut, både handgjort och konst. tror inte jag skulle kuna få ihop så snygga saker.
Själv gör jag nog mer snickrade tavlor. Här mina halvfärdiga garageportar. (lite OT, kanske)
Själv gör jag nog mer snickrade tavlor. Här mina halvfärdiga garageportar. (lite OT, kanske)
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20
Miche skrev:Snyggt! Trevligt med katterna!
Får jag "låna" det och maila familjen?
Tack! Smickrande att du vill "låna" bilden. Om det inte gör dig något att figurerna är jag, mina döttrar och våra katter, så låna på!
geocache skrev:Jättesnyggt, wuwei!
Tack!
Jag misstänkte att det föreställde din familj och för mig är det helt ok, det är jättefint!
@wuwei tycker det var ett ovanligt fint julkort.
Gröten räcker nog hela julen.
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20
lasseivägen skrev:@wuwei tycker det var ett ovanligt fint julkort.
Tack! Ja, så mycket gröt till så små figurer räcker nog ett bra tag.
Lyckades till slut skriva ut några bilder, skära till dem och har skickat iväg dem till såna människor som brukar skicka kort till mig eller som inte har internet. Det är första gången på säkert fem år jag skickar julkort.
Har gjort mallar och exempel inför föreningens öppna julpyssel imorgon. Tyckte de blev liiite söta iaf. (Den polkagrisrandiga ljusstaken i bakgrunden har yngsta dottern gjort, så det är ju också ett alster, även om det inte är mitt eget.)
Den här typen av hjärtan brukar vi göra:
Passar i att hänga i julgranen, men kanske ännu hellre på tråd i ett fönster, om man hänger upp flera.
Passar i att hänga i julgranen, men kanske ännu hellre på tråd i ett fönster, om man hänger upp flera.
Ritad i Paint.
Av någon anledning måste man klicka på länken för att få se bilden. Nåja. Klicka om ni vill. Jag tycker att den är ganska cool. Jag ritade den i Paint och jämnade till kanterna i ett annat program.
Har lagt ut dom lite överallt på internet men vet inte vad folk tycker för dom säger inget 

Håret har jag fixat själv
mer bilder http://nekobjd.tumblr.com/

Håret har jag fixat själv

mer bilder http://nekobjd.tumblr.com/
@Neko-chan, jag tycker att bilderna är väldigt snygga, jag brukar beundra människors frisyrer när de gjort något snyggt!
Återgå till Intressanta intressen