Efterlysning - Sveriges Radio

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

 Moderatorer: Alien, atoms

Efterlysning - Sveriges Radio

Inläggav SR MikSjo » 2011-08-08 15:58:17

Hej!

Jag heter Mikael Sjödell och jobbar som reporter på P1-morgon, Sveriges Radio. Söker dig med asperger / förälder till barn med asperger för att höra hur Du tänker kring att diagnosen Asperger planeras att tas bort i nästa DSM-manual, DSM-5. Hör av dig till mig på mikael.sjodell@sr.se och skriv gärna hur jag bäst får tag på dig!

Stort tack!
SR MikSjo
Ny medlem
 
Inlägg: 7
Anslöt: 2011-08-08

Re: Efterlysning - Sveriges Radio

Inläggav Borisborat » 2011-08-08 22:08:57

är du en bluff???
Borisborat
Ny medlem
 
Inlägg: 19
Anslöt: 2011-05-21

Re: Efterlysning - Sveriges Radio

Inläggav Jagers » 2011-08-08 23:51:56

Borisborat skrev:är du en bluff???

Bluff? varför?
Jagers
 
Inlägg: 1210
Anslöt: 2011-05-12
Ort: Västerås

Re: Efterlysning - Sveriges Radio

Inläggav Alien » 2011-08-08 23:55:40

Han står med här som medarbetare: http://sverigesradio.se/sida/artikel.as ... kel=394076
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Re: Efterlysning - Sveriges Radio

Inläggav Jagers » 2011-08-09 0:16:04

Alien skrev:Han står med här som medarbetare: http://sverigesradio.se/sida/artikel.as ... kel=394076


ahh... tror han syftade på att dem stavat fel på hans mail-adress :P
Jagers
 
Inlägg: 1210
Anslöt: 2011-05-12
Ort: Västerås

Re: Efterlysning - Sveriges Radio

Inläggav nano » 2011-08-09 6:17:48

Detta tycker jag är ett intressant ämne, kanske vore ide att fråga Danne om man kunde göra ett extra diskussionskvällstillfälle.
Frågan är om lokalen finns tillgänglig även nu under sommaren eftersom skolor antagligen inte har öppet sommartid.

TS (Tråd Skaparen), har du tänkt att få enbart åsikterna eller har du tänkt att människorna du pratar med ska höras i radio?

Personligen behöver jag tänka innan jag bestämmer mig.