DIProgan's två varningar
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
16 inlägg
• Sida 1 av 1
DIProgan's två varningar
Har DIProgan's varningar försvunnit? Jag tänkte att han fick ju dem nyligen och jag minns att när jag själv fick en varning så fanns den kvar ganska länge.
Tacksam för svar!
Tacksam för svar!
Re: DIProgan's två varningar
Admin
Vi har inte fått med oss alla varningar från det gamla forumet automatiskt men de finns hos oss och vi kommer att lägga in dem manuellt när vi hinner.
Vad specifikt gäller DIProgans varningar så är jag väl medveten om att han har fått två varningar på ganska kort tid.
Vi har inte fått med oss alla varningar från det gamla forumet automatiskt men de finns hos oss och vi kommer att lägga in dem manuellt när vi hinner.
Vad specifikt gäller DIProgans varningar så är jag väl medveten om att han har fått två varningar på ganska kort tid.
Jag väntar med spänning på ifall min varning sedan förra hösten ska ha blivit makulerad eller inte. 
Bali skrev:![]()
Hrm...
Bali's signatur:
"Det gäller att ha mod att vara den man är. Och inte tappa modet för att man är den man är." (Torvald Gahlin)
Det är svårt att inte tappa modet när du hånar mig med din skrattande smiley.
Sheyen skrev:Bali skrev:![]()
Hrm...
Bali's signatur:"Det gäller att ha mod att vara den man är. Och inte tappa modet för att man är den man är." (Torvald Gahlin)
Nu har du totalt missuppfattat, Sheyen!
Jag "skrattade" p.g.a. DIProgans kommentar och inget annat.
DIProgan hånade mig och du skrattade åt det. Lika illa, enligt min åsikt.Bali skrev:Sheyen skrev:Bali skrev:![]()
Hrm...
Bali's signatur:"Det gäller att ha mod att vara den man är. Och inte tappa modet för att man är den man är." (Torvald Gahlin)
Nu har du totalt missuppfattat, Sheyen!
Jag "skrattade" p.g.a. DIProgans kommentar och inget annat.
Sheyen skrev: DIProgan hånade mig och du skrattade åt det. Lika illa, enligt min åsikt.
Den slutsatsen får stå för dig, Sheyen.
Jag hånar inte människor
Bali skrev:Jag hånar inte människor
Vad var det som var så roligt med DIProgan's kommentar då?
DIProgan hånade mig -> Du svarade honom med hjälp av en skrattande smiley = Du hånade mig också.
Så enkelt är det.
Nog om det.
On Topic: DIProgan fick tillbaka sina varningar och nu har han dessutom fått ett postförbud (tack, moderatorerna). Varför fick han ett postförbud? Var det på grund av den sista anmälan jag gjorde mot honom, eller skrev han någonting elakt till någon annan också? (Jag vill inte diskutera DIProgan för mycket, eftersom att han inte kan svara.)
Om du hade att göra med den saken hade du nog blivit informerad om den vid det här laget, eller hur?
tahlia skrev:Om du hade att göra med den saken hade du nog blivit informerad om den vid det här laget, eller hur?
Nja, det är inte säkert!
Sheyen skrev:Vad var det som var så roligt med DIProgan's kommentar då?
DIProgan hånade mig -> Du svarade honom med hjälp av en skrattande smiley = Du hånade mig också.
Så enkelt är det.
Jag borde inte besvara detta, men för fasiken, jag kan inte låta bli, read my lips, Sheyen, jag hånar inte människor !
Jag har inte den blekaste aning om DIProgan hånade dig eller inte med sitt inlägg, det får du ta upp med honom (för du är väl kille, DIProgan?
Vad jag tror mig förstå av det lilla jag läst av denne kille, är att han nog dels är ganska medveten om sina egna fel & brister och inte heller slänger skit/hånar andra bara så där utan vidare, men jag vet ju inte...
Det är inte så enkelt alltid (om någonsin!?), Sheyen, försök ta in det eller skit i det, det är upp till dig tjejen.
Tack & hej, leverpastej!
I
Moderator: Förtydligade att du citerade dig själv för även om man citerar sig själv är det bra om det framgår av citatet eller text i närheten av citatet.
Sheyen skrev:On Topic: DIProgan fick tillbaka sina varningar och nu har han dessutom fått ett postförbud (tack, moderatorerna). Varför fick han ett postförbud? Var det på grund av den sista anmälan jag gjorde mot honom, eller skrev han någonting elakt till någon annan också? (Jag vill inte diskutera DIProgan för mycket, eftersom att han inte kan svara.)
Moderator: Förtydligade att du citerade dig själv för även om man citerar sig själv är det bra om det framgår av citatet eller text i närheten av citatet.
Sheyen skrev:DIProgan fick tillbaka sina varningar och nu har han dessutom fått ett postförbud (tack, moderatorerna). Varför fick han ett postförbud?
Admin
Han fick ett postförbud efter att ha fått en tredje varning för ett brott mot forumreglerna. En tredje varning leder vanligtvis till ett postförbud. Detta postförbud är nu upphävt.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Han fick ett postförbud efter att ha fått en tredje varning för ett brott mot forumreglerna. En tredje varning leder vanligtvis till ett postförbud. Detta postförbud är nu upphävt.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter