Brädspelsträff i Stockholm
Moderatorer: Alien, barracuber, atoms
Re: Brädspelsträff i Stockholm
Jag kommer när jag kommer, förmodligen runt 14 tiden. Runt 16 tiden ska jag hämta den där hemliga forummedlemmen jag skrev om. ^^
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
...och det får jag visst skriva en gång till, för jag missade att det var en sida till med Kaosprinsessas inlägg när jag skrev det. Jag skrev det som svar till GuteS, men jag svarar likadant på Kaos' inläggg också.
Jag håller nu alltså bara med en lokal, och den lokalen förmår ändå inte några vattenkokare, kaffebryggare eller kastruller och jag har inte kaffe- eller teresurser att ta av heller, så jag kommer inte att hålla med något sådant.
Om någon önskar te eller kaffe och själv medför torrvarorna kan jag hålla med kastrull.
Alla tar helt enkelt med det man själv vill ha, eller går ner och handlar det man önskar som det faller sig.
Rinnande vatten, dricksglas, koppar och kylskåp finns.
Och jag kan ta med någon eller några tillbringare för dricksvatten.
Om någon önskar te eller kaffe och själv medför torrvarorna kan jag hålla med kastrull.
Alla tar helt enkelt med det man själv vill ha, eller går ner och handlar det man önskar som det faller sig.
Rinnande vatten, dricksglas, koppar och kylskåp finns.
Och jag kan ta med någon eller några tillbringare för dricksvatten.
Jag säger som fiskbullarna: "Hummersås! Finns det plats för en till?"
Jag tror jag dyker upp imorgon (om jag får plats) men jag har inte bestämt mig om jag ska komma för tidigt eller för sent...
Jag tror jag dyker upp imorgon (om jag får plats) men jag har inte bestämt mig om jag ska komma för tidigt eller för sent...
jag måste tyvärr lämna återbud 
önskar er en trevlig stund tillsammans!
önskar er en trevlig stund tillsammans!
Hur länge tror ni det håller på? Om möjligt tänkte jag drista mig dit, men då jag jobbat natt är knappast före 16.00-17.00 sådär aktuellt. Är det någon mening då månntro?
För övrigt, Pemer, kan du skicka ditt telefonnummer som meddelande för att ha när jag ofelbart virrar omkring i Tullinge (eller i värsta fall inte i Tullinge...) för att försöka lokalisera er... Det är den 6/8 (idag) vi talar om förresten va, så att jag inte förstått datumet fel?
För övrigt, Pemer, kan du skicka ditt telefonnummer som meddelande för att ha när jag ofelbart virrar omkring i Tullinge (eller i värsta fall inte i Tullinge...) för att försöka lokalisera er... Det är den 6/8 (idag) vi talar om förresten va, så att jag inte förstått datumet fel?
Jag är sugen, jag kommer förhoppningsvis förbi om jag inte somnar och inte kommer ur sängen sedan.
Parkeringsmöjligheterna alldeles i närheten är avgiftsbelagda, medan det finns gott om gratis parkering vid pendelstationens infartsparkeringar. Det är ett tips.
Det var riktigt kul att spela i går, särskilt alfapet trots att det gick dåligt för mitt lag.
Synd att jag var i Köpenhamn men jag hoppas att ni hade trevligt och jag hoppas att träffen är ett återupprepbart koncept.
Hur många var det som kom?
Hur många var det som kom?
Brädspelsträffen blev ett trivsamt arrangemang (även för en novis som jag inom brädspelens värld
). Tack till samtliga deltagare för en trevlig samvaro i lördags.