Bloggar om AS/autism

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

 Moderatorer: Alien, atoms

Kommer du kolla in en blogg/bloggar som det tipsas/tipsats om?

Ja
5
56%
Nej
4
44%
 
Antal röster : 9

Bloggar om AS/autism

Inläggav Förvirrad » 2008-02-02 23:26:53

Jag ber om ursäkt för mina långa frånvaro men det har varit massor på jobbet på sista tiden så ha tyvärr inte haft möjlighet att sitta så mycket vid datorn.

Dock har jag har hittat en blogg (http://psykfallet.blogg.se) där en tjej skriver, visserligen anonymt men bra, om sina psykiska problem och då bland annat asperger. Hon efterlyser också personer med as/autism som gästbloggare, har skrivit lite själv men om någon annan också skulle vilja skriva så skulle det vara kul. :) Tycker den bloggen är värd att kolla in. :)

Är det någon annan som har tips på någon bra blogg eller liknande med as/autism "tema" så lämna gärna ett tips, är lite av en "blogg aholic", haha. :p
Senast redigerad av Förvirrad 2011-05-04 11:30:37, redigerad totalt 1 gång.
Förvirrad
Ny medlem
 
Inlägg: 6
Anslöt: 2007-12-21
Ort: Botkyrka

Fel del av forumet

Inläggav Förvirrad » 2008-02-02 23:31:05

Och självklart så lyckades jag posta mitt inlägg i fel del av forumet! Om någon vet hur man flyttar på ett postat inlägg eller om någon administratör skull ekunna flytta det så vore jag tacksam! :)
Senast redigerad av Förvirrad 2011-05-04 11:30:37, redigerad totalt 1 gång.
Förvirrad
Ny medlem
 
Inlägg: 6
Anslöt: 2007-12-21
Ort: Botkyrka

Re: Fel del av forumet

Inläggav barracuber » 2008-02-02 23:47:08

Förvirrad skrev:Och självklart så lyckades jag posta mitt inlägg i fel del av forumet! Om någon vet hur man flyttar på ett postat inlägg eller om någon administratör skull ekunna flytta det så vore jag tacksam! :)


Tycker du det var så fel? Du är ju inne på bloggar om AS o liknande psykiska problem. Då är väl Allt om Asperger rätt ok eller?

min NPF-blogg, om du tittar under Vänner i vänstra kolumnen, finns en del liknande bloggare.

Kolla även denna.

Gör en forumsökning på 'blogg'.

/Barracuber
barracuber
 
Inlägg: 10992
Anslöt: 2007-02-11
Ort: Västsverige

Återgå till Övriga Aspergerfrågor



Logga in