Blir ofrivilligt utloggad efter ca 20 minuter

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

 Moderatorer: Alien, atoms

Blir ofrivilligt utloggad efter ca 20 minuter

Inläggav Rosq81 » 2012-10-20 20:55:56

Hoppas att jag postar denna fråga i rätt avdelning på forumet! Jag undrar angående inloggning/utloggningstid. När jag varit inloggad ett tag, kanske ca 20 minuter, så loggas jag ut från forumet! Speciellt irriterande är det om jag vill svara på ett meddelande, har skrivit färdigt allting och ska posta det och då får veta att jag inte är inloggad! Ibland har jag tur och kan trycka på tillbaka, så finns det jag har skrivit, och jag behöver inte skriva om. Däremot måste jag kopiera det och logga in igen om jag ska kunna posta det!

Jag vill veta om det är så för er andra också, dvs nånting man får acceptera eller om det är min webbläsare eller kanske en inställning jag ska göra för att slippa problemet!

Jättetacksam för svar! :)
Rosq81
Ny medlem
 
Inlägg: 15
Anslöt: 2012-09-12

Blir ofrivilligt utlogga efter ca 20 minuter

Inläggav Banzai » 2012-10-20 21:06:50

Sättet för mig att förhindra detta är att bocka i rutan: "Kom ihåg mig" (eller vad det nu står, minns inte) när jag loggar in. Bockar jag inte i den så blir jag utloggad efter en 20 minuter, bockar jag i den så är jag inloggad tills jag loggar ur.

Hoppas detta hjälpte!
Banzai
 
Inlägg: 2951
Anslöt: 2010-07-21

Blir ofrivilligt utlogga efter ca 20 minuter

Inläggav kullan » 2012-10-20 21:10:52

Det problemet har jag aldrig råkat ut för. Jag kan vara inloggad i 24 timmar och jag behöver inte vara aktiv hela tiden. Jag har firefox som webbläsare.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Blir ofrivilligt utloggad efter ca 20 minuter

Inläggav Banzai » 2012-10-20 21:28:36

Banzai skrev:Sättet för mig att förhindra detta är att bocka i rutan: "Kom ihåg mig" (eller vad det nu står, minns inte) när jag loggar in. Bockar jag inte i den så blir jag utloggad efter en 20 minuter, bockar jag i den så är jag inloggad tills jag loggar ur.

Hoppas detta hjälpte!

Måste ändra, "Logga in mig automatiskt vid varje besök" står det vid den lilla rutan och inget annat.
Banzai
 
Inlägg: 2951
Anslöt: 2010-07-21

Blir ofrivilligt utloggad efter ca 20 minuter

Inläggav Rosq81 » 2012-10-20 21:41:34

kullan skrev:Det problemet har jag aldrig råkat ut för. Jag kan vara inloggad i 24 timmar och jag behöver inte vara aktiv hela tiden. Jag har firefox som webbläsare.


Jag har också firefox som webbläsare för det mesta, så då är det inte det som är problemet!

Banzai skrev: Hoppas detta hjälpte!
Måste ändra, "Logga in mig automatiskt vid varje besök" står det vid den lilla rutan och inget annat.


Jag ska prova det!

Tusen tack för era svar! :-)Happy
Rosq81
Ny medlem
 
Inlägg: 15
Anslöt: 2012-09-12

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter



Logga in