Bli intervjuad om din upplevelse av Aspergers.

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

 Moderatorer: Alien, atoms

Bli intervjuad om din upplevelse av Aspergers.

Inläggav erikjarl » 2014-09-03 12:24:50

Jag är en psykologstudent som just nu skriver min examensuppsats på Umeå Universitet. Söker på detta forum personer som vill bli intervjuade om hur de upplever det är att ha en diagnos - exempelvis Asperger. Intervju via telefon är möjlig om du inte bor i närheten av Umeå.

Kontakta mig om du vill bli intervjuad så får du mer information!

Mvh
Erik Jarl
erja0018@student.umu.se
erikjarl
Ny medlem
 
Inlägg: 3
Anslöt: 2014-09-01

Bli intervjuad om din upplevelse av Aspergers.

Inläggav erikjarl » 2014-09-04 10:59:29

Kan även tillägga att all information behandlas konfidentiellt och avidentifieras i uppsatsen.
erikjarl
Ny medlem
 
Inlägg: 3
Anslöt: 2014-09-01

Bli intervjuad om din upplevelse av Aspergers.

Inläggav gadas » 2014-09-05 22:33:02

Kanske. Funderar tills vidare. Misstänker att många tänker ungefär så och därför inte har svarat än.
gadas
 
Inlägg: 2320
Anslöt: 2012-10-21

Bli intervjuad om din upplevelse av Aspergers.

Inläggav plåtmonster » 2014-09-05 23:49:48

Fundera på vad den som blir intervjuad får ut av det hela.
plåtmonster
 
Inlägg: 15480
Anslöt: 2010-03-23
Ort: Nära havet

Bli intervjuad om din upplevelse av Aspergers.

Inläggav gadas » 2014-09-06 8:24:54

plåtmonster skrev:Fundera på vad den som blir intervjuad får ut av det hela.


Eller på vad framtidens AS-människor kan få ut av det...
gadas
 
Inlägg: 2320
Anslöt: 2012-10-21

Bli intervjuad om din upplevelse av Aspergers.

Inläggav erikjarl » 2014-09-07 10:26:07

gadas skrev:
plåtmonster skrev:Fundera på vad den som blir intervjuad får ut av det hela.


Eller på vad framtidens AS-människor kan få ut av det...


Bra tips Gadas och Plåtmonster. Och kul Gadas att du kanske kan tänka dig att delta!