As och gå på puben

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

 Moderatorer: Alien, atoms

As och gå på puben

Inläggav Chrilleb » 2009-11-20 21:13:12

Jag kom nyss att tänka på kvällar jag varit på gayklubb och får en skratt-attack, varje ! gång jag kommit till stället jag tänkt gå till när jag ska ge skinnjackan jag automatiskt brukar ha på mig till garderobiären ( hade ingen jacka på mig denna kväll, inte nästa kväll heller..skratt ) Garderobiären svarar dessa två gånger när han bjöds en arm utan jacka på - Samma misstag igen..svarade han typ..haha.. Brukade ha jackan på ärmarna, precis innan jag ska gå in men denna kväll så hade jag då ingen jacka alls på mig typ..Haha.

Kände mig typiskt Aspergisk där, att inte ha känt av situationen och lärt sig utav den och tittat först vad jag hade med mig, utan automatiskt räckte armen dessa båda gånger..Haha..bara tanken av att ha gjort denna lustiga sak fick mig väldigt avslappnad och glad resten av kvällen.


Vet nu att de mediciner jag tar hjälper mig, att bli avslappnad och ha lättare till skratt, kan skratta nu flera gånger i veckan, förut gick det veckor!... :)
Senast redigerad av Chrilleb 2011-05-04 22:53:04, redigerad totalt 1 gång.
Chrilleb
 
Inlägg: 6401
Anslöt: 2008-11-14
Ort: Sollentuna

Inläggav Deadly_Nightshade » 2009-11-20 23:46:27

Så (no offense) är du full nu eller?
Vad är det som ska diskuteras här? Erfarenheter av pub/krog eller var det något mer specifikt?
Deadly_Nightshade
 
Inlägg: 881
Anslöt: 2009-07-03
Ort: Stockholm

Återgå till Att leva som Aspergare



Logga in