Vilka är vi här?

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

Moderatorer: Alien, marxisten, atoms

Vilka är vi här?

Inläggav Dalaberger » 2021-02-22 1:32:43

Jag är en 25-år man från Dalarna. Haft Asperger och ADHD-diagnoser sen 7 års ålder och varit riktigt dålig genom hela mitt liv på att hitta gemenskap med andra Aspergare. Känner att habilitering och stöd inte hjälpt särskilt mycket alls. Helt ärligt försöker jag väl dölja att jag har det men det är nog ganska uppenbart att jag är en udda person. Nu är jag här i alla fall, bättre sent än aldrig?

Intresserad av kreativa projekt, spel, diverse sociala fakta (historia, människor mm.)

Utdömd och bidragsberoende tidigare men gick från underkända grundskolebetyg till högskolan på 3 år i vuxen ålder, så det var nog bara viljan och möjligheten som saknades.

Om nån vill prata, chatta eller vad man nu gör här, varsågod, det kan va rätt trevligt.
Dalaberger

Anslöt: 2021-02-22

Vilka är vi här?

Inläggav antonius » 2021-02-22 10:18:39

Välkommen till knasbollarnas paradis... :-)005
antonius

Anslöt: 2012-12-06

Vilka är vi här?

Inläggav rasta » 2021-02-26 20:23:10

37 år förvånansvärt glad kille med tanke på alla problem jag har, fortsätter i evighet att försöka leva positivt trots många hinder. Tar stor glädje av att jag trivs ensam för det mesta, och extra mycket i att jag fullständigt älskar alla djur (och djuren mig), och datorer som nära tvåa. Skum men inte dum brukar jag säga. Logik före allt annat! Det är så kortfattat jag kunde göra det :D
rasta

Anslöt: 2013-04-05

Återgå till Att leva som Aspergare

Logga in