varning! läs innan du skriver något här. *klistra!

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

 Moderatorer: Alien, atoms

varning! läs innan du skriver något här. *klistra!

Inläggav kendal » 2013-03-11 20:40:09

:shock: TACK, kiddie! :-)154
kendal
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 17
Anslöt: 2013-03-11

varning! läs innan du skriver något här. *klistra!

Inläggav sugrövmanövern » 2013-03-11 20:44:03

kiddie skrev:Någon som vill ha tolkning var det nog ungefär så här. Kendal har förmodligen tänkt till rätt rejält och sedan postat ett långt inlägg. Svaret från Nallen var snäsigt och tyckte inte Kendal skulle ha startat en egen tråd. Jag kan faktiskt förstå hur man kan bli sårad av det. Om man nu laddat för att posta något, och sedan få något väldigt ovälkomnande och ohövligt svar.

Ja det förstår jag med. Dessutom har nallen fel, jag tycker bumpande av gamla trådar är ett jäkla otyg.

Men att vara en fitta mot ett helt forums medlemmar för att nallen blottade sin fitta känns inte så jävla hett.
sugrövmanövern
 
Inlägg: 11110
Anslöt: 2007-01-12
Ort: Marianergraven

varning! läs innan du skriver något här. *klistra!

Inläggav Flawed » 2013-03-11 20:50:37

Man kan ju tänka sig att en storpostare skulle kunna ta bort alla inlägg som denne någonsin har skrivit om denne får något rättshaverist ryck.
Det ser då väldigt konstigt ut i trådarna och det är ju även något av ett hån för de personer som har svarat på dennes inlägg.
Flawed
Inaktiv
 
Inlägg: 3880
Anslöt: 2007-05-04

varning! läs innan du skriver något här. *klistra!

Inläggav kendal » 2013-03-11 20:50:58

ja, kanske det. ber om ursäkt för det. en falang kommen ur stridens hetta. något som jag dock kan säga er i mer milt sinneslag är att ni iallafall har slarvat bort en ny vänskap idag, forum.

sista hej då't: hej då.
kendal
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 17
Anslöt: 2013-03-11

varning! läs innan du skriver något här. *klistra!

Inläggav kullan » 2013-03-11 20:54:05

Eftersom man inte får radera sitt konto eller göra sitt konto anonymt på detta forum så kan man inte heller radera sina inlägg. Man kan väl tycka vad man vill om det men så är reglerna i alla fall.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

varning! läs innan du skriver något här. *klistra!

Inläggav Parvlon » 2013-03-11 21:03:16

sån här skit borde raderas från internet
Parvlon
Inaktiv
 
Inlägg: 14823
Anslöt: 2006-07-28
Ort: ∴ℜ∴Ψ∴ℜ∴

varning! läs innan du skriver något här. *klistra!

Inläggav bittin » 2013-03-11 21:44:37

Själv ogillar jag detta då jag är som jag är men allt mirroras ändå på http://archive.org/web/web.php

ett exempel är ju min gamla last.fm som jag blev emo o tog bort http://web.archive.org/web/20090228085445/http://www.last.fm/user/Bittin
bittin
 
Inlägg: 1894
Anslöt: 2008-11-03

varning! läs innan du skriver något här. *klistra!

Inläggav nallen » 2013-03-12 1:16:09

Flawed skrev:Man kan ju tänka sig att en storpostare skulle kunna ta bort alla inlägg som denne någonsin har skrivit om denne får något rättshaverist ryck.
Det ser då väldigt konstigt ut i trådarna och det är ju även något av ett hån för de personer som har svarat på dennes inlägg.

Det hände i forntiden och är, om jag minns rätt, en viktig del av bakgrunden till hur reglerna ser ut idag. Vilket vem som helst kan läsa sig till, låt vara att det förmodligen kräver en del tålamod att gräva fram de gamla diskussionerna.
nallen
 
Inlägg: 19464
Anslöt: 2006-08-27
Ort: Vid Skogen

varning! läs innan du skriver något här. *klistra!

Inläggav Sheyen » 2013-03-13 10:54:50

sugrövmanövern skrev:Men att vara en fitta mot ett helt forums medlemmar för att nallen blottade sin fitta känns inte så jävla hett.

Jo..? Eller jaha; nej, givetvis inte! :oops: :oops: :oops:

kendal skrev:JAG ska få bestämma över vad JAG har lagt ut på nätet, vare sig det är en gammal swipnetsida eller text i ett forum. allt annat är fascistfasoner, och alla era känslodrivna invändningar mot förslag till förbättring är marionettfasoner.

Det är inte så det fungerar. Du blev medlem här och här är det inte du som bestämmer.

kiddie skrev:Någon som vill ha tolkning var det nog ungefär så här. Kendal har förmodligen tänkt till rätt rejält och sedan postat ett långt inlägg. Svaret från Nallen var snäsigt och tyckte inte Kendal skulle ha startat en egen tråd. Jag kan faktiskt förstå hur man kan bli sårad av det. Om man nu laddat för att posta något, och sedan få något väldigt ovälkomnande och ohövligt svar.

nallen skrev inte att Kendal inte borde ha startat en egen tråd; han ställde en fråga.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

varning! läs innan du skriver något här. *klistra!

Inläggav kullan » 2013-03-13 11:26:43

Sheyen skrev:nallen skrev inte att Kendal inte borde ha startat en egen tråd; han ställde en fråga.


Jo det gjorde han men i den läste jag mellan bokstäverna och då var budskapet det att nallen tänkte nåt i stil med att " slyngeln ska använda sig av sökfunktionen". Det gjorde nog Kendal oxå. Är man ny på ett forum vet man ju knappt vad dess sökfunktion är och jag tänker i alla fall inte på att gå till " om forumet" för att kolla det utan jag öppna en ny tråd istället.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

varning! läs innan du skriver något här. *klistra!

Inläggav nallen » 2013-03-13 19:36:51

Sheyen skrev:[...] nallen [...] ställde en fråga.

Ja.
TS skrev att han (precis som sig bör) hade läst en del innan han skrev och rubriken säger klart och tydligt att han är medveten om att det redan finns ett stort antal liknande trådar. Då inställer ju självklart frågan varför ingen av de befintliga trådarna duger att skriva i.
Men se det får man tydligen inte fråga om :-)051
nallen
 
Inlägg: 19464
Anslöt: 2006-08-27
Ort: Vid Skogen

varning! läs innan du skriver något här. *klistra!

Inläggav kiddie » 2013-03-13 21:19:51

Det går att säga till vänligt. Eller be om att tråden klistras in i lämplig tråd.

Känns lite som vissa kommer hit bara för att säga sura saker.
kiddie
Inaktiv
 
Inlägg: 15536
Anslöt: 2013-02-23
Ort: Katternas planet

varning! läs innan du skriver något här. *klistra!

Inläggav Kristofer » 2013-03-24 22:04:20

nallen skrev:Det hände i forntiden och är, om jag minns rätt, en viktig del av bakgrunden till hur reglerna ser ut idag.


Jag tror det var hösten 2006 som en storpostare helt plötsligt drog sig ur och raderade alla sina inlägg. Följden blev ett stort antal ej kompletta diskussionstrådar. Efter det instiftades nuvarande regler för ändringar i redan postade inlägg.
Kristofer
 
Inlägg: 7528
Anslöt: 2005-11-05

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter



Logga in