Varför omyndigförklara rdos?
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Varför omyndigförklara rdos?
Man har stängt en diskussionstråd med hänvisning till vad rdos skrivit. Nu är det så att det kan bli tufft att debattera om man lämnar ut sitt mest privata i sin argumentering, men det förutsätter jag att rdos redan vet. Vad man skriver och vilka ämnen och argument man väljer är den resandes egna val.
Så varför inte låta honom utkämpa sina egna strider?
Så varför inte låta honom utkämpa sina egna strider?
- KrigarSjäl
- Anslöt: 2006-08-10
Moderator:
Ett flertal inlägg i tråden du syftar på har blivit anmälda. I sådana lägen är det en fördel att vi kan läsa igenom tråden i lugn och ro och sedan bestämma hur vi ska hantera anmälningarna, därför låste vi den. Det är alltså för att underlätta modererandet.
För er som inte vet så handlar detta om följande tråd:
http://www.aspergerforum.se/installning ... 18165.html
Ett flertal inlägg i tråden du syftar på har blivit anmälda. I sådana lägen är det en fördel att vi kan läsa igenom tråden i lugn och ro och sedan bestämma hur vi ska hantera anmälningarna, därför låste vi den. Det är alltså för att underlätta modererandet.
För er som inte vet så handlar detta om följande tråd:
http://www.aspergerforum.se/installning ... 18165.html
Admin
Eftersom sådana här trådar har en tendens att leta sig högt upp hos sökmotorerna på internet - google mfl - har jag flyttat den och en annan tråd i samma ämne till Aot. Moderering kommer naturligtvis att ske trots flyttningen och forumreglerna gäller lika där som i andra avdelningar på forumet, utom i synen på OT.
Låsningen kvarstår tills tråden är modererad.
Eftersom sådana här trådar har en tendens att leta sig högt upp hos sökmotorerna på internet - google mfl - har jag flyttat den och en annan tråd i samma ämne till Aot. Moderering kommer naturligtvis att ske trots flyttningen och forumreglerna gäller lika där som i andra avdelningar på forumet, utom i synen på OT.
Låsningen kvarstår tills tråden är modererad.
Vem var det som varnades och varför?
edit: Ha, jag misstänkte nästan att djuret fått sig en knäpp på nosen igen. Men hur kan hans inlägg vara värre än vad Krigarsjäl skrev?
edit: Ha, jag misstänkte nästan att djuret fått sig en knäpp på nosen igen. Men hur kan hans inlägg vara värre än vad Krigarsjäl skrev?
- Angelic Fruitcake
- Anslöt: 2010-05-21
Angelic Fruitcake skrev:Vem var det som varnades och varför?
Admin
Jag bedömde det som ett större övertramp den här gången. Ibland hamnar man på ena sidan gränsen, ibland på andra sidan. Han hamnade på ena sidan här, på andra sidan i ett annat fall.
Man triggar inte en person att lämna ut andra. Det är något av det fulaste man kan göra och jag trodde att du begrep bättre Krigis.
- Bjäbbmonstret
- Anslöt: 2007-11-15
Titti skrev:Angelic Fruitcake skrev:Vem var det som varnades och varför?
Admin
Jag bedömde det som ett större övertramp den här gången. Ibland hamnar man på ena sidan gränsen, ibland på andra sidan. Han hamnade på ena sidan här, på andra sidan i ett annat fall.
Eller, utan förskönande omskrivningar, "livet är inte rättvist, vännen, det är bara att gilla läget".
animal skrev:Titti skrev:Angelic Fruitcake skrev:Vem var det som varnades och varför?
Admin
Eller, utan förskönande omskrivningar, "livet är inte rättvist, vännen, det är bara att gilla läget".
Admin
Korrekt. Du låg och vägde på gränsen till en varning för ett annat inlägg du gjorde nyligen men den gången blev det ingen. Orättvist måhända, men det är bara att gilla läget.
Både den gången och nu.
animal åkte just ut bl. a för vad han sa till Krigarsjäl. Så "omyndighetsförklarandet" verkar sträcka sig till honom också. Det lönar sig inte att vara för rättfram verkar det som.
- Angelic Fruitcake
- Anslöt: 2010-05-21
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter