Varför har Heliora fått en varning till?
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
5 inlägg
• Sida 1 av 1
Varför har Heliora fått en varning till?
Jag hittar inget "hemskt" som hon skall ha skrivit...?
Senast redigerad av Kahlokatt 2011-05-04 23:45:09, redigerad totalt 1 gång.
Admin:
Heliora har blivit varnad två gånger på kort tid. Du hittar det här och här.
I mitt första beslut om varning skrev jag att jag inte tänkte dela ut fler varningar till henne utan att nästa övertramp stänger jag av henne direkt istället men sen gav jag henne en varning till kort efter för ett inlägg hon skrivit strax innan jag varnade henne första gången och då tillämpade jag såklart inte direktavstängning utan hon fick en varning till.
Orsaken till de relativt hårda påföljderna är att det inte är första gången Heliora gör sig skyldig till liknande överträdelser och det betraktas alltid som allvarligare om en forumist begår samma regelbrott om igen.
Heliora har blivit varnad två gånger på kort tid. Du hittar det här och här.
I mitt första beslut om varning skrev jag att jag inte tänkte dela ut fler varningar till henne utan att nästa övertramp stänger jag av henne direkt istället men sen gav jag henne en varning till kort efter för ett inlägg hon skrivit strax innan jag varnade henne första gången och då tillämpade jag såklart inte direktavstängning utan hon fick en varning till.
Orsaken till de relativt hårda påföljderna är att det inte är första gången Heliora gör sig skyldig till liknande överträdelser och det betraktas alltid som allvarligare om en forumist begår samma regelbrott om igen.
Senast redigerad av Titti 2011-05-04 23:45:09, redigerad totalt 1 gång.
Admin:
Heliora har blivit avstängd tre veckor pga upprepade regelbrott när det gäller bemötande av andra forumister. Det är en direkt följd av det jag skrev ovan.
Ni kan läsa mer här: post349129.html#349129
Heliora har blivit avstängd tre veckor pga upprepade regelbrott när det gäller bemötande av andra forumister. Det är en direkt följd av det jag skrev ovan.
Ni kan läsa mer här: post349129.html#349129
Senast redigerad av Titti 2011-05-04 23:45:09, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter