varför gör man detta??

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

 Moderatorer: atoms, Alien

varför gör man detta??

Inläggav Kathrine87 » 2017-02-18 1:12:55

En fråga bara e de vanligt att folk tittar på ens face som om man vore en docka o blir glad när man lyckas göra andra deprinerad???
Kathrine87
 
Inlägg: 260
Anslöt: 2013-09-05

varför gör man detta??

Inläggav Batte » 2017-02-18 1:21:55

Kathrine87 skrev:En fråga bara e de vanligt att folk tittar på ens face som om man vore en docka o blir glad när man lyckas göra andra deprinerad???
Jeg vet ikke om jeg forstår hva du mener nå, men det kan være fordi jeg ikke jeg har hørt om dette før. :-)063

Mener du at noen har sett på et menneskeansikt som om det var en dukke? Og så har den som tittet på ansiktet gledet seg over at en depresjon har oppstått på grunn av dette?
Batte
 
Inlägg: 6223
Anslöt: 2016-08-04
Ort: Smaalenenes amt

varför gör man detta??

Inläggav Kathrine87 » 2017-02-18 1:28:13

Batte skrev:
Kathrine87 skrev:En fråga bara e de vanligt att folk tittar på ens face som om man vore en docka o blir glad när man lyckas göra andra deprinerad???
Jeg vet ikke om jeg forstår hva du mener nå, men det kan være fordi jeg ikke jeg har hørt om dette før. :-)063

Mener du at noen har sett på et menneskeansikt som om det var en dukke? Og så har den som tittet på ansiktet gledet seg over at en depresjon har oppstått på grunn av dette?


Ja
Kathrine87
 
Inlägg: 260
Anslöt: 2013-09-05

varför gör man detta??

Inläggav Batte » 2017-02-18 1:38:42

Kathrine87 skrev:
Batte skrev:
Kathrine87 skrev:En fråga bara e de vanligt att folk tittar på ens face som om man vore en docka o blir glad när man lyckas göra andra deprinerad???
Jeg vet ikke om jeg forstår hva du mener nå, men det kan være fordi jeg ikke jeg har hørt om dette før. :-)063

Mener du at noen har sett på et menneskeansikt som om det var en dukke? Og så har den som tittet på ansiktet gledet seg over at en depresjon har oppstått på grunn av dette?


Ja
Jeg har ikke hørt om dette før, så jeg tipper det ikke er vanlig. Ikke spesielt hyggelig heller... :(

Hvordan finner man ut om folk titter på ens ansikt som om man var en dukke? Sier de det, eller er det måten de titter på? :?
Batte
 
Inlägg: 6223
Anslöt: 2016-08-04
Ort: Smaalenenes amt

varför gör man detta??

Inläggav december16 » 2017-03-21 21:05:05

Nej det är inte vanligt. Däremot är det vanligt att personer med Aspergers syndrom har problem med självförtroendet och projicerar det på andra.

*
trott-pa-att-folk-tanker-skit-om-mig-hela-tiden-t49432.html

hur-visar-man-att-man-e-vuxen-t50626.html
december16
 
Inlägg: 129
Anslöt: 2016-12-17

Återgå till Att leva som Aspergare



Logga in